رویـدادهـا

فن‌بازار منطقه‌اي زنجان آغاز به کار خواهد کرد

فن‌بازار منطقه‌اي زنجان آغاز به کار خواهد کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فن‌بازار منطقه‌اي زنجان با توليت جهاد دانشگاهي زنجان در نيمه اول اسفند 95 با كسب مجوز از مركز فن‌بازار ملي ايران افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي پارک فناوری پردیس، فن‌بازار منطقه‌اي زنجان به عنوان هفدهمين فن‌بازار منطقه‌اي كشور به منظور رونق مبادلات فناورانه و توسعه بازار فناوري در استان زنجان، افتتاح خواهد شد.

كاركرد اصلي اين فن‌بازار شناسايي عرضه و تقاضاي فناوري و تناظريابي آن بر اساس برنامه‌هاي جامع و مدون جهت افزايش تبادلات حوزه HI-TECH مي‌باشد. توليت فن‌بازارهاي منطقه‌اي زنجان را جهاد دانشگاهي آن استان عهده‌دار خواهد بود و در كنار اين نهاد حاكميتي، حداقل يك شركت خصوصي فعاليت‌هاي اجرايي را انجام خواهد داد. از اهم اقدامات فن‌بازار منطقه‌اي زنجان مي‌توان به بازاريابي محصولات دانش‌بنيان و فناورانه، كمك به انتقال فناوري و جذب سرمايه براي طرح‌هاي فناورانه اشاره كرد.

بخش دیگری از فعالیتهای این دفتر، ایجاد و توسعه بانک اطلاعات عرضه و تقاضای فناوری و کمک به رفع نیازهای فناوری صنایع استان از طریق شبکه فن بازار ملی ایران است.

لازم به ذكر است مركز فن‌بازار ملي ايران زير نظر معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، با ابلاغيه شوراي عالي انقلاب فرهنگي وظيفه ايجاد و ساماندهي فن‌بازارهاي عمومي و تخصصي كشور را عهده‌دار مي‌باشد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir