رویـدادهـا

مسابقات فوتبال دستی پارک فناوری پردیس در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد؛

قهرمانی تیم هایی از سنحاب و فاران در مسابقات فوتبال دستی پارک فناوری پردیس

قهرمانی تیم هایی از سنحاب و فاران در مسابقات فوتبال دستی پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

تیم های شرکت سنحاب و فاران قهرمان رقابت های فوتبال دستی پارک فناوری پردیس شدند. این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در بخش آقایانِ رشته فوتبال‌دستی که 30 تیم حضور داشتند، در دیدار رده بندی تیم بلندبالا از شرکت فناپ موفق شد با نتیجه 10 بر 5 تیم NOBIBEST از شرکت نوبیتکس را شکست دهد و به مقام سوم این بازی ها دست یابد. در دیدار نهایی نیز تیم سنحاب با نتیجه مشابه 10 بر 5 تیم PSP1 را شکست داد و به مقام اول رسید.
مصطفی تیرباز از بازیکنان تیم سنحاب که نخستین دوره حضور خود را تجربه می کرد، درباره سطح این مسابقات گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و تفاوت زیادی بین تیم های اول تا چهارم وجود نداشت.
بهزاد ایزدی از تیم PSP1 شرکت منابع تغدیه الکترونیک نیز که 6 دوره حضور در این رقابت‌ها را تجربه می کرد، گفت: رقابت های امسال با جذابیت و هیجان خاصی دنبال شد و حضور تماشاگران نیز به هیجان این مسابقات افزوده بود.
علیرضا دیزجی از بازیکنان تیم بلندبالا با اشاره به سطح بالای رقابت های امسال، گفت: حضور قدرتمند تیم ها در مسابقات امسال به شکلی بود که برخی از تیم های قویِ سال‌های گذشته نتوانستند به مراحل بالای رقابت ها راه یابند.
همچنین در بخش فوتبال دستی بانوان، تیم فاران متشکل از فرانه فریدونی و کیمیا نصیری مقام اول و تیم پرداخت الکترونیک سامان (سپ) متشکل از نسیم علی اکبری و فائزه محمدی مجد مقام دوم را کسب کردند. تیم زیست تخمیر با حضور سیده نسرین مهماندوست و هدیه شایسته فر نیز به مقام سوم این رقابت ها رسید.
فریدونی درباره این رقابت ها گفت: علیرغم تعداد کم تیم های شرکت کننده در بخش بانوان، سطح مسابقات بالا بود و در مسابقه فینال، رقابت پرشوری داشتیم.
بازیکنان تیم سپ نیز که نخستین بار در این رقابت ها شرکت کردند از عزم خود برای حضور قدرتمندتر در مسابقات آتی گفتند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir