رویـدادهـا

لزوم تشکیل یک تعاونی ملی برای استارتاپ ها

لزوم تشکیل یک تعاونی ملی برای استارتاپ ها

با دیگران به اشتراک بگذارید

عضو مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در رویداد استارتاپ دمو گردشگری گفت: استارتاپ ها باید یک تعاونی ملی با طرح جامع داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علی خداوردی عضو مجمع مشورتی توسعه استان های کشور و مشاور اقتصادی محمدباقر نوبخت در رویداد استارتاپ دمو گردشگری که توسط مرکز فن بازار ملی ایران در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد حضور یافت و در این رویداد به بررسی استارتاپ ها و ایده های حوزه گردشگری پرداخت.

خداوردی به خبرنگار پارک فناوری پردیس گفت: پیش ازاین رویداد من آشنایی مختصری با استارتاپ ها و برخی فعالیت هایشان داشتم اما امروز با حضور در این رویداد و آشنایی با این ایده پردازان و نوآوران جامعه، واقعا به آینده اشتغال کشور امیدوار شدم.

وی تصریح کرد: این استارتاپ ها متخصصین فناوری و ایده های نو کشور هستند و عمده کارشان از طریق فضاهای مجازی و با صرف هزینه های پایین و بهره وری بسیار بالا است که این مهم نیاز امروز کشور است، مساله خلق ثروت توسط بخش خصوصی و اعتماد به جوانان موضوع مهم امروز است.

عضو مجمع مشورتی توسعه استان های کشور در خصوص آینده اشتغال جوانان در کشور متذکر شد: فعالیت این استارتاپ ها نوید بخش این است که در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت این حوزه و بالا رفتن میزان اشتغال جوانان باشیم.
وی تاکید کرد: دولت تلاش می کند تا به سمت کوچک تر شدن خود و بزرگ تر شدن سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی که در توسعه و اشتغال فعالیت دارند برود، این استارتاپ ها هم می توانند کمک شایانی در ایجاد اشتغال، تولد فناوری های نوین و دانش فنی کشور برسانند.

وی به وجود یک مجمع تخصصی یا تعاونی ملی برای این استارتاپ ها تاکید کرد و گفت: به نظرم استارتاپ ها باید یک خانواده مستقل و یک طرح جامع یا تعاونی ملی داشته باشند که دولت هم بداند با یک خانواده مستقل و کارآمد روبه رو است و در حد توان از آن ها حمایت همه جانبه به عمل آورد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir