رویـدادهـا

با هدف جذب سرمایه‌گذار برای استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآرانه

گروه صنعتی «پای» مقام اول اینوتکس پیچ را کسب کرد و «لندین» در اینوتکس بتل به مقام اول رسید

گروه صنعتی «پای» مقام اول اینوتکس پیچ را کسب کرد و «لندین» در اینوتکس بتل به مقام اول رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرحله نهایی اینوتکس پیچ در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار شد و گروه صنعتی «پای» مقام اول اینوتکس پیچ را کسب کرد و «لندین» در اینوتکس بتل به مقام اول رسید.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» به میزبانی پارک فناوری پردیس در روز ۲۳ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری مرحله نهایی اینوتکس پیچ با حضور ۱۶ تیم برگزیده از مرحله استانی این رقابت بود.

رویداد اینوتکس پیچ، رقابت استارتاپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی است. امسال هم برای پنجمین سال متوالی این رقابت برگزار شد.

مرحله اول این رقابت‌ها در استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی در چند ماه گذشته برگزار و ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

بنا بر این گزارش، این رویداد از مراحل مختلفی تشکیل شده است. در مرحله نخست استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های مختلف برگزار شده است، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.

در این رقابت ۱۶ تیم شرکت کردند که عبارتند از:

لندین از تهران

نادر ارتباط گستر رازی

وب متریک از سمنان

سلامت سبز دانش پژوه از زنجان

تیم توک کافی از کرمانشاه

بومی سازان پردازش قائم از سمنان

فناوران اینترنت اشیا ویرا از شیراز

اروم زیست کاوان از ارومیه

رایان پلیمر آرتا از تبریز

گروه صنعتی پای از کرمانشاه

فرتاک ناژو- ری فود از اردبیل

نیچر استدیو از تهران

لایوبوک از تهران

آریا سرمایه از زنجان

ژابیز از شیراز

دیار از قم

در رویداد نهایی، تیم ها پس از ارائه ایده و محصول خود، داوری شدند که در نتیجه آن، گروه صنعتی پای از کرمانشاه در مقام نخست قرار گرفت. لندین از تهران در رده دوم قرار گرفت و دو تیم نیچر استدیو از تهران و سلامت سبز دانش پژوه از زنجان، مشترکا در رده سوم قرار گرفتند. لازم به ذکر است، به تیم اول، مبلغ 20 میلیون تومان، به تیم دوم 15 میلیون تومان و به هر کدام از تیم های سوم، مبلغ 10 میلیون تومان اهدا می شود.

ترتیب برندگان اینوتکس پیچ:

اول: پای

دوم: لندین

سوم: نیچر / سلامت سبز (مشترکاً)

سلامت سبز سوم در بخش اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها به معرفی محصولات یا خدمات خود پرداختند که هشت گروه برای مناظره دو به دو با یکدیگر انتخاب شدند. وب متریک و لندین، نیچر استدیو و ویرا، گروه صنعتی پای و ژابیز، توک کافی و سلامت سبز دانش پژوه به رقابت با یکدیگر پرداختند. لندین، نیچر استدیو، گروه صنعتی پای و سلامت سبز دانش پژوه به مرحله بعد راه یافتند.

در مرحله نهایی رقابت اینوتکس بتل که با حضور لندین و گروه صنعتی پای انجام شد، لندین توانست مقام اول را کسب کند.

برنده بخش بتل: لندین

گفتنی است، در نهایت برندگان نهایی این رقابت‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی و تسهیلات 2 میلیارد ریالی پست بانک ایران، جهت شرکت در رویداد Sevan Startup Summit ارمنستان نیز از حمایت دبیرخانه رویداد اینوتکس بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است، رقابت اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌‌گذاری روی ایده‌‌ها و استارتاپ‌‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود؛ ازاین‌ رو دبیرخانۀ نمایشگاه اینوتکس از سرمایه‌گذاران، وی‌سی‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و افراد علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد و سرمایه‌گذاری روی ایده‌های منتخب دعوت به‌عمل می‌آورد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir