رویـدادهـا

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس خبر داد؛

لیگ فوتسال جام فناوران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ‌و فناور استان تهران برگزار می‌شود

لیگ فوتسال جام فناوران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ‌و فناور استان تهران برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال «لیگ فناوران»، جام جایزه بزرگ پارک فناوری پردیس با حضور شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارتاپ تهرانی، از 28 آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس امین‌رضا خالقیان گفت: اولین دوره مسابقات فوتسال «لیگ فناوران»، جام جایزه بزرگ پارک فناوری پردیس با حضور تیم‌هایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، شتابدهنده‌ها، استارتاپ‌ها و همه فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری تهران برگزار می‌شود.
او افزود: کارکنان «واحدهای فناور، استارتاپی و دانش‌بنیان در استان تهران»، «واحدهای فناور عضو پارک فناوری پردیس» و «دانشگاه آزاد واحد علم‌وفناوری» در صورت احراز شرایط مندرج در فراخوان برگزاری مسابقات، اجازه شرکت در مسابقات را دارند.
این رقابت ها از 28 آبان ماه و تقریباً همزمان با ایام جام جهانی فوتبال آغاز خواهد شد و حداکثر 24 تیم در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
به گفته خالقیان تعداد اعضاي هر تيم براي مسابقات 10 نفر و يك سرپرست به‌غیراز بازيكنان خواهد بود. گفتنی است، جایزه تیم اول 30 میلیون، تیم دوم 20 میلیون و تیم سوم 10 میلیون تومان و مكان برگزاري مسابقات در سالن ورزشی چندمنظوره پارک فناوری پردیس خواهد بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس تاکید کرد: با توجه به تعیین ظرفیت حداکثر 24 تیم برای حضور در این دوره از مسابقات، پس از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام‌ها بر اساس اولویت درخواست و بررسی شرایط احراز صلاحیت حضور، ورودی دیگری برای مسابقات نخواهد بود.
خالقیان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادوار بعدی این مسابقات در رشته‌های ورزشی متفاوت و با حضور بانوان نیز برگزار شود.
گفتنی است، مهلت ثبت‌نام تیم‌های متقاضی از سراسر کشور در این فراخوان تا روز 19 آبان ماه می‌باشد.
شایان ذکر است، رسانه‌های اکوسیستم استارتاپی نیز می‌توانند براساس شرایط شرکت‌های مرکز رشدی در این رقابت‌ها شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir