رویـدادهـا

وزیر نیرو در بازدید از پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه صنعت برق مطرح کرد:

محصولات شرکت‌های دانش بنیان با توجه به نیاز صنعت طراحی شود

محصولات شرکت‌های دانش بنیان با توجه به نیاز صنعت طراحی شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

وزیر نیرو ضمن بازدید از پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گفت: محصولات شرکت‌های دانش بنیان با توجه به نیاز صنعت طراحی شود. آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در صنعت برق، دیگر برنامه این بازدید بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با حضور در پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، در جریان دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک در حوزه صنعت برق قرار گرفت.

در این بازدید محرابیان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد صنعت گفت: زیربنای رشد صنایع، علم و فناوری است که این موضوع در شرکت‌های دانش‌بنیان متبلور شده است.

وی افزود: باید در تولید محصولات فناورانه در صنعت برق به جایی برسیم که شرکت‌های داخلی، به فکر محصول غیر داخلی نباشند. در این راه علاوه بر حمایت‌های دولتی، کیفیت و فناوری بالای محصولات باید مورد توجه باشد.

براساس این گزارش، وزیر نیرو در این بازدید در جریان دستاوردهای شرکت‌های الکترومغناطیس ظفر، توان پژوهان فناور پاسارگاد و طرح یاران معراج از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس قرار گرفت. در این بازدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، مشکلات خود در زمینه فروش محصولات دانش‌بنیان را با وزیر نیرو در میان گذاشتند.

گفتنی است، پاویون پارک فناوری پردیس در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق تا روز جمعه در سالن ۴۰ نمایشگاه بین المللی پذیرای علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir