رویـدادهـا

با هدف توسعه بازار تولیدات توسط شرکت‌های عضو

محصولات پارک فناوری پردیس برای رونمایی، ارزیابی می‌شوند

محصولات پارک فناوری پردیس برای رونمایی، ارزیابی می‌شوند

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار محصولات تولید شده توسط شرکت‌های عضو، طرح رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه برتر را اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، توسعه بازار محصولات تولید شده توسط شرکت‌های عضو، از مواردی است که با حمایت پارک، انجام می‌شود. در همین راستا، طرح رونمایی از آخرین دستاوردهای برتر فناورانه با همراهی ذینفعان، مشتریان و مدیراین سازمان‌های مرتبط، برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس با این اقدام، تلاش می‌کند با رسانه‌ای کردن محصولات رونمایی شده و برگزاری جلسه با مشتریان از توسعه فروش محصولات تولید شده و جلوگیری از خریدهای خارجی مشابه، حمایت‌‌‌های لازم را انجام دهد. بنابراین حمایت‌های مادی و معنوی برای محصولات برتر در نظر گرفته شده است.

«اعطای تسهیلات ليزينگ محصولات برتر تا سقف 5 ميليارد ريال»، «حمایت از طراحی صنعتی محصولات برتر در صورت نیاز»، «حمایت از ساخت کلیپ تبلیغاتی ویژه محصول برتر یا شرکت سازنده آن»، «تسهیل فرآیند ثبت اختراع بین‌المللی از طریق کانون پتنت ایران» و «تبلیغ محصولات برتر در فضای مجازی نظیر کانال آخرین خبر، یکتانت و سامانه فن بازار ملی ایران» از جمله این حمایت‌هاست.

رونمایی محصول در این طرح منوط به احزار شرایطی است. «عدم رونمایی یا معرفي محصول و يا نوع ارتقاء يافته آن در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی كشور»، «كامل بودن فرايند تجاری‌سازی طی شده و وجود سابقه فروش حداكثر 2 سال متناسب با ظرفيت بازار محصول» و «دارا بودن مجوز و تأييديه فنی از مراجع ‌صلاح» شرایطی است که برای شرکت محصول در طرح رونمایی الزامی است.

شرکت‌های علاقه‌مند به رونمایی شدن محصولشان در صورت داشتن شرایط مذکور، لازم است فرم ثبت نام را دريافت و پس از تكميل به همراه مستندات لازم، حداکثر تا 30 دی ماه، به نشانیUTP@techpark.ir ارسال کنند.  

متقاضيان جهت دريافت اطلاعات بيشتر و اطمينان از وصول مستندات ارسالی، می‌توانند با شماره تلفن 76250250 داخلی 2325-2308 تماس بگیرند.

 

دریافت فرم ثبت نام برای رونمایی محصول

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir