رویـدادهـا

مذاکره قائم مقام وزیر بهداشت عراق با مدیران پارک فناوری پردیس

مذاکره قائم مقام وزیر بهداشت عراق با مدیران پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

دکتر الساعدی قائم مقام وزارت بهداشت عراق، چهارشنبه 16 مهرماه 93 طی جلسه‌ای در پارک، ضمن بازدید به مذاکره با مدیران پارک فناوری پردیس به منظور بررسی زمینه‌های همکاری پرداختند.

به‌گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، دکتر ستار جبار الساعدی در این جلسه با ابراز امیدواری برای تعریف همکاری‌های دو کشور طی این بازدید، ضمن تاکید بر همکاری با ایران علیرغم حضور پر تعداد شرکت‌های خارجی در عراق، از وجود بازار 5 میلیارد دلاری دارو در عراق خبر دادند و اظهار امیدواری کردند تا سهم ایران در این بازار افزایش پیدا کند.

ایشان تشویق انتقال فناوری و تبادلات صنعتی از ایران به عراق را مورد توجه قرار دادند و دو راهکار؛ همکاری و ارتباط شرکت‌های ایرانی با بخش خصوصی عراق و استفاده از همکاری نزدیک موجود بین بخش دولتی و خصوصی عراق را زمینه‌ای برای گسترش همکاری‌ها دانستند.

قائم مقام وزارت بهداشت عراق، برگزاری کنفرانس سلامت ایران- عراق را فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس خواندند و اظهار امیدواری کردند که این رویداد زمینه‌ مناسبی برای مذاکرات رو در روی شرکت‌های ایرانی با طرف‌های عراقی باشد.

در ادامه این مذاکرات دکتر الساعدی با همراهی هیات عراقی از سه شرکت پویش دارو، الکترونیک برتر و کاواندیش‌سیستم بازدید کردند و از آمادگی وزارتخانه متبوع خود به‌منظور دریافت نمونه محصولات تولیدی این شرکت‌ها و فراهم کردن زمینه صادرات آن‌ها خبر دادند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir