رویـدادهـا

با حضور سرپرستان ۲۸ تیم شرکت کننده؛

مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس برگزار شد

مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

با حضور سرپرستان ۲۸ تیم شرکت کننده، مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین دوره مسابقات فوتسال «لیگ فناوران»، جام جایزه بزرگ پارک فناوری پردیس با حضور تیم‌هایی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، شتابدهنده‌ها، استارتاپ‌ها و همه فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری تهران از روز شنبه ۲۸ آبان ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی اولین دوره لیگ فوتسال فناوران جهت تعیین جدول زمانبندی مسابقات عصر روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه با حضور سرپرستان ۲۸ تیم شرکت کننده برگزار شد و طی این جلسه قوانین بازی‌ها و اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه حضور در لیگ به سمع سرپرستان تیم‌های شرکت کننده رسید.

امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس ضمن ابراز خشنودی از ایجاد این فرصت برای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ورزش اعلام کرد: در مسابقات پیش رو ۲۸ تیم در قالب ۷ گروه به رقابت می‌پردازند و جای امیدواری است، توانستیم در لیگ فوتسال امسال از مرز جغرافیایی پارک فناوری پردیس فراتر رفته و شاهد حضور شرکت‌های دانش بنیان استان تهران در بازی‌ها باشیم.
به گفته وی این رقابت‌ها از 28 آبان ماه و تقریباً همزمان با ایام جام جهانی فوتبال آغاز خواهد شد و تعداد اعضای هر تيم براي مسابقات 10 نفر و يك سرپرست به‌غیر از بازيكنان خواهد بود.
خالقیان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ادوار بعدی این مسابقات در رشته‌های ورزشی متفاوت و با حضور بانوان نیز برگزار می‌شود و بانوان نیز منعی براي تماشای این دوره از مسابقات ندارند.
گفتنی است، جایزه تیم اول 30 میلیون، تیم دوم 20 میلیون و تیم سوم 10 میلیون تومان و مكان برگزاري مسابقات در سالن ورزشی چندمنظوره پارک فناوری پردیس خواهد بود و کارکنان «واحدهای فناور، استارتاپی و دانش‌بنیان در استان تهران»، «واحدهای فناور عضو پارک فناوری پردیس» و «دانشگاه آزاد واحد علم‌وفناوری» در این مسابقات حضور دارند.

طبق جدول نتایج قرعه‌کشی، گروه بندی به صورت زیر انجام شده است:

در گروه A تیم‌های پویش دارو، سپ (sep)، آریا طب فیروز و هنام

در گروه B تیم های رایمون، توسن تجهیز، اس بی تی (sbt) و فناپ زیر ساخت

در گروه C تیم های کانی کاوان، پویا، رانک و نیک تد

در گروه D تیم های صندوق نوین، ارتباط فردا، رویان و پارسیان کیش

در گروه E تیم های سما، نیک صبای ماهان، سنحاب و فناپ

درگروه F تیم‌های آپ، اروند فارمد، عمران مدرن و بومرنگ

و در گروه G تیم‌های ریجن، نورون، حصین و زیست تخمیر به مصاف هم می‌روند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir