رویـدادهـا

با حضور 19 مجموعه فناور برگزار شد

مراسم معارفه هجدهمین دوره آماده‌سازی مسیر در پارک فناوری پردیس

مراسم معارفه هجدهمین دوره آماده‌سازی مسیر در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

مراسم معارفه هجدهمین دوره آماده‌سازی مسیر با حضور 19 مجموعه فناور در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مراسم معارفه هجدهمین دوره آماده‌سازی مسیر به‌عنوان مقدمه ای بر آشنايی با مرکز رشد فناوری نخبگان در پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این مراسم 19 مجموعه فناور که مطابق با مولفه ‌های داوری و متناسب با اولویت‌های مرکز رشد موفق به ورود به دوره آماده‌سازی شده‌ بودند، حضور داشتند.

محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد نخبگان پارک با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در 10 سال گذشته گفت: یکی از ضرورت های توسعه این زیست بوم تجمیع منابع، استعدادها و ظرفیت هاست و دوره آماده سازی مسیر راه را برای این هم افزایی هموار می کند.

در این مراسم، مهیار ربیعی کارشناس جذب و پذیرش مرکز رشد نیز با اشاره به تأسیس پارک فناوری پردیس در ابتدای دهه هشتاد و مسیر طی شده در این پارک، توضیحاتی در خصوص ساختار پارک فناوری پردیس و زنجیره تجاری سازی پارک ارائه کرد.

ربیعی هم چنین به مزایای عمومی و اختصاصی عضویت در پارک فناوری پردیس اشاره کرد و افزود: شاخص های پذیرش در مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس شامل تیم متخصص و کارآفرین، سطح فناوری ارائه شده، قابلیت تجاری سازی و سایر مولفه ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و شرکت های پذیرش شده در مرکز رشد، 36 ماه در این مرکز به فعالیت خود ادامه می دهند.

ربیعی از خدمات تسهیل کسب و کار در مرکز رشد هم گفت و ادامه داد: تسهیل تأمین مالی و جذب سرمایه، تسهیل تأمین نیروی متخصص از طریق برگزاری طرح صدف و خدمات شهری و عمومی ارائه شده در پارک از دیگر مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است.

در ادامه، جلسه به صورت پرسش و پاسخ برگزار و مجموعه های فناور حاضر در جلسه سوالات خود را در خصوص دوره آماده سازی مسیر و مرکز رشد پارک مطرح کردند که توسط علی اکبریان پاسخ این سوالات ارائه شد.

اردلان علیشاهی مدیر سازندگاه کسب ‌وکارهای نوآورانه کانی بوم نیز توضیحاتی در خصوص دوره آماده سازی مسیر و ویژگی های آن ارئه کرد.

در ادامه، تیم‌های فناور در فضایی صمیمی به معرفی خود پرداختند و با یکدیگر گفت‌وگو کردند. 

گفتنی است دوره آماده‌سازی مسیر توسط سازندگاه کسب ‌وکارهای نوآورانه کانی بوم، کارگزار فضای کار اشتراکی کوآپ مرکز رشد فناوری نخبگان، طی مدت 10 هفته برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir