رویـدادهـا

در راستای اجرای مرحله نهایی پاک تلنت

مرحله اول مسابقات کشف استعدادهای هنری پارک تلنت برگزار شد

مرحله اول مسابقات کشف استعدادهای هنری پارک تلنت برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرحله اول مسابقه پارک تلنت کارکنان پارک فناوری پردیس با ارائه 60 اثر برگزار شد. مرحله نهایی این مسابقه ۱۰ بهمن ماه 1400 در سالن همایش‌های پارک با داوری هنرمندان مشهور کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در مهلت تعیین شده برای شرکت در مسابقه پارک تلنت (۲۹ دی ماه)، مجموعاً ۶۰ اثر در زمینه های گویندگی، استندآپ کمدی، سخنرانی انگیزشی، شعر و دکلمه گویی، نوازندگی، خوانندگی، دوبله، نقاشی، خطاطی، هنرهای تجسمی، اکروبات و بیت باکس به روابط عمومی پارک فناوری پردیس ارسال شد.
با بازبینی اولیه فیلم‌های ارسالی به وسیله داوران مجربِ موسیقی، هنرهای تجسمی و کارگردانی، ۲۵ اثر به مرحله اول پارک تلنت راه یافتند.
در ادامه ۲۵ نفر از هنرمندان پارک فناوری پردیس در دو گروه در سالن همایش‌های پارک در برابر هومن رهنمون، کارگردان و بازیگر پیشکسوت، رضا باولانی و سیدرضا موسوی از اساتید و مدرسان موسیقی منطقه بر روی صحنه رفتند. در نهایت، ۱۵ اثر در رقابتی بسیار دیدنی با رای داوران به مرحله نهایی مسابقات پارک تلنت راه یافتند. بر این اساس مرحله اول رویداد پارک تلنت برگزار شد؛ بخشی که از میان آثار اولیه ارسالی، منتخبان برای اجرا در رویداد نهایی انتخاب شدند.
گفتنی است، مسابقات پارک تلنت با هدف شادابی مجموعه، ایجاد انگیزه، کشف و شکوفایی استعدادهای هنری در بین کارکنان پارک فناوری پردیس طراحی و برنامه ریزی شده است.
دور نهایی مسابقه پارک تلنت، در تاریخ ۱۰ بهمن ماه و از ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های پارک در مقابل هنرمندان مشهور کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir