رویـدادهـا

مركز فن بازار ملي ايران دومين رويداد استارتاپ دمو را برگزار مي‏ كند

مركز فن بازار ملي ايران دومين رويداد استارتاپ دمو را برگزار مي‏ كند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مرکز فن بازار ملی ایران با حمایت پارک فناوری پردیس در نظر دارد به منظور جذب سرمايه براي استارتاپ‏ها و شرکت‏های نوپای حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT) دومين رويدادStartup Demo را در روز 15 اسفندماه 95 در محل دانشگاه علم و صنعت ايران برگزار نماید.

اكبر قنبرپور با اعلام اين خبر افزود: اين رويداد با حضور سرمایه ‏گذاران تخصصی این حوزه و از طرف ديگرشركت­هاي نوپا و استارتاپ‌های حوزهارتباطات و فناوري اطلاعات (ICT) بعنوان سرمايه ­پذيران برگزار مي­ شود.

رييس مركز فن بازار ملي ايران گفت: در اين رويداد استارتاپ‏ها و شركت­ها ایده خود را برای سرمایه‏گذاران ارائه (Demo) خواهند کرد و سرمايه­گذاران پس از برگزاري جلسات خصوصي (B2B)، و بررسي میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و ... به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه­ گذاري در آنها اعلام تمايل خواهند كرد. در اين صورت مذاكرات بعدي تا حصول نتيجه نهايي توسط مركز فن‏بازار ادامه خواهد داشت.

قنبرپور اعلام كرد يكي از خلأهاي فضاي نوآوري و استارتاپي كشور، نبود فرصت­ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارتاپ­ دمو تلاش دارد اين زمينه را براي شركت­ هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت­هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم نمايد.

خاطرنشان مي­ سازد اولين دوره استارتاپ دمو در آبان ماه 95 با ارائه 12 استارتاپ به 5 سرمايه گذار در محل پارك فناوري پرديس برگزار شد كه تاكنون يك مورد سرمايه گذاري محقق شده و چند مورد ديگر نيز در حال برگزاري مذاكرات و حصول توافقات مي باشند.

مهلت ثبت نام در اين برنامه تا پايان بهمن 95 مي باشد و متقاضيان به منظور ثبت نام مي­توانند به سايت اينترنتي مركز فن بازار ملي ايران به آدرس www.techmart.ir مراجعه نمايند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir