رویـدادهـا

در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس برگزار شد؛

مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان استان تهران

مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان استان تهران

با دیگران به اشتراک بگذارید

مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان استان تهران در دو بخش دختران و پسران در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، رقابت های تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان استان تهران به منظور شناسایی نفرات برتر جهت حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در دو بخش دختران و پسران با حضور بیش از 550 هوگوپوش در اوزان دهگانه و ردههای کمربندی قرمز – مشکی در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس برگزار گردید.

این رقابتها در بخش دختران با حضور ۲8۵ تکواندو کار پنجشنبه ۱۵ تیر ماه و در بخش پسران با شرکت ۳۰۰ هوگوپوش جمعه ۱۶ تیر ماه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس با زیربنای تقریبی 7500 مترمربع در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع واقع در قطعه 213 در جنوب پارک فناوری پردیس احداث شده است. ساختمان ورزشی چند منظوره پارک فناوری پردیس با بهره ‏گیری از دانش فنی، تجربه و تخصص و به‏ کارگیری به‏ روزترین مواد و مصالح ساختمانی با فناوری نوین ساخت‏ و ساز صنعتی، یکی از زیباتریـن و مدرن‏ تریـن سالن های چند منظوره در شرق استان تهـران می باشد.

با توجه به استقرار گروه های مختلف کاری از قبیل شرکت های دانش بنیان، شتابدهنده ها، اســتارتآپ ها و ... در پارک فناوری پردیس، علاوه بر ارائه خدمات ورزشی، خدماتی از قبیل برگزاری گردهمایی‌ها، رویدادها و مراسم مختلف شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس و هم چنین سایر سازمان ها و نهادها قابل ارائه خواهد بود.

 

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir