رویـدادهـا

سرپرست تیم آریا طب فیروز:

مسابقات لیگ فوتسال شور و حال خاصی در پارک فناوری پردیس ایجاد کرده است

مسابقات لیگ فوتسال شور و حال خاصی در پارک فناوری پردیس ایجاد کرده است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مسابقات لیگ فوتسال فناوران با حضور ۲۸ تیم از ۲۸ آبان ماه در مجموعه پارک فناوری پردیس در حال برگزاری است و با توجه به همزمانی مسابقات جام جهانی این مسابقات توانسته مورد استقبال شرکت ها در پارک فناوری پردیس قرار گیرد. به همین مناسبت با رضا الهیاری سرپرست تیم فوتسال آریا طب فیروز درباره این مسابقات مصاحبه کنیم. آریا طب فیروز حامی اصلیلیگ فوتسال فناوران است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، رضا الهیاری سرپرست تیم فوتسال آریا طب فیروز پس از اولین بازی این تیم در مسابقات لیگ ضمن تشکر از برگزار کنندگان گفت: اولین بازی تیم فوتسال آریا طب با پیروزی 2 بر صفر بر حریف همراه بود و تجربه خوبی برای بازیکن‌های تیم ما محسوب شد.
وی ادامه داد: تیم فوتسال شرکت آریا طب تاکنون به صورت کاملاً حرفه‌ای کار نکرده است اما فوتبالیست‌های خوبی داریم که در سطح استان نیز بازی کرده‌اند. گل‌های بازی اول تیم توسط آقایان کوچک نژاد و ملکی زده شد و امیدواریم دیدارهای بعدی نیز همینطور موفقیت آمیز باشد.
الهیاری با اشاره به برپایی مسابقات فوتسال میان شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس اذعان کرد: امیدواریم این روند برگزاری مسابقات ادامه پیدا کند چون شور و حال خوبی میان پرسنل شرکت‌ها ایجاد کرده و افزایش روحیه همکاری و انرژی بالا را در کار نیز می‌توان حس کرد.
وی از مسئولان پارک فناوری پردیس همچنین درخواست کرد: اولویت استفاده از سانس‌های عصر (پس از تعطیلی شرکت‌ها) جهت استفاده از فضای سالن چند منظوره، در اختیار پرسنل پارک فناوری پردیس قرار بگیرد، چون بسیاری از کارمندان شرکت‌ها از مسیرهای دور به پارک فناوری پردیس می‌آيند و امکان حضور در ساعات پایانی شب جهت تمرین را ندارند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir