رویـدادهـا

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس اعلام کرد:

معافیت های مالیاتی و امتیاز ویژه برای حضور در مناقصات از مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است

معافیت های مالیاتی و امتیاز ویژه برای حضور در مناقصات از مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به فرصت استقرار شرکت‌ها در فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: معافیت های مالیاتی و امتیاز ویژه برای حضور در مناقصات از مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس است. فراخوان جذب واحدهای فناور در فاز 3 پارک فناوری پردیس تا 15 آذرماه 1402 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد حسین عسکری مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به انتشار فراخوان جذب واحدهای فناور در فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی، هوش مصنوعی، برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه‌های دارای اولویت در این فراخوان می باشند.

عسکری ادامه داد: فاز سه پارک فناوری پردیس، «پردیس کارآفرینی» نام دارد و شرکت‌های تولیدی دارای نیروی انسانی متخصص، فناوری‌ پیشرفته(های‌تک) و واحدهای توسعه و تحقیق صنایع می‌توانند در آن مستقر شوند.

وی افزود: شرایط خاصی نیز برای عضویت شرکت ها در پردیس کارآفرینی پارک فناوری پردیس در نظر گرفته شده است. این شرایط شامل تقسیط پرداخت هزینه زمین، تشویقات پیش بینی شده در زمان تکمیل ساختمان واحد فناور و تخفیفات در صورت پرداخت نقدی هزینه زمین است.

عسکری با اشاره به مزایای عضویت در پارک فناوری پردیس گفت: بخشی از این مزایا، مزایای قانونی استقرار در پارک های فناوری است که از جمله این مزایا می توان به معافیت های مالیاتی، استفاده از خدمات نظام وظیفه، امتیاز ویژه برای حضور در مناقصات و ... اشاره کرد.

عسکری مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس افزود: علاوه بر مزایای قانونی، مزایایی نیز اختصاصاً توسط پارک فناوری پردیس به واحدهای فناور مستقر در پارک ارائه می شود. این مزایا شامل خدمات مالی، امور بیمه ای و مالیاتی، امور آموزشی، رفاهی، ورزشی، قضایی و... است. همچنین حضور بیش از 450 شرکت فناور و دانش بنیان در حوزه های مختلف و برگزاری رویدادهای بین المللی از جمله مزایای حضور در پارک فناوری پردیس است.

عسکری افزود: فراخوان جذب واحدهای فناور در پارک فناوری پردیس تا نیمه آذرماه ادامه خواهد داشت و در این دوره از واگذاری ها پس از بررسی های لازم، 20 قطعه زمین در فاز سوم پارک فناوری پردیس در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، پارک فناوری پردیس به عنوان اولین و بزرگترین پارک فناوری کشور از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است. تاکنون 2 فاز از پارک فناوری پردیس به مساحت 40 هکتار عملیاتی شده است و فاز سوم این پارک به مساحت 34 هکتار در حال عملیاتی شدن است. واحدهای فناور متقاضی برای حضور در فاز سوم پارک فناوری پردیس می توانند تا 15 آذرماه 1402 به نشانی phase3.techpark.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir