رویـدادهـا

با هدف آشنایی با پارک و شرکت‌های عضو آن؛

معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور روز چهارشنبه 2 شهریور مهمان پارک فناوری پردیس بود و در این بازدید علاوه برای آشنایی با بخش‌های مختلف پارک، از فضای فاز یک پارک بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که به میزبانی محمدصالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ایران و قدبیگی مدیر دفتر خدمات فناوری شبکه فن بازار ملی ایران صورت گرفت، محمدصادق کریمی کیا معاون توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و خاکپور رییس اداره گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس حضور داشتند.
در این برنامه که با هدف انتقال تجربه صورت گرفت، بازدیدکنندگان با حضور در پارک با فعالیت‌ها و اقدامات تخصصی پارک فناوری پردیس برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و خدمات اجتماعی این پارک آشنا شدند.
در این بازدید برموضوع همکاری پارک فناوری پردیس با معاونت توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با هدف حمایت از موضوعات صنایع دستی و گردشگری شهرستان پردیس با محوریت شبکه فن بازار ایران و توسعه بازار شرکت های خلاق در حوزه صنایع دستی و گردشگری این شهرستان تاکید شد.
همچنین موضوع همکاری معاونت توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با پارک فناوری پردیس جهت رفع مشکلات اجتماعی کشوربا استفاده از پتانسیل های شرکت های دانش بنیان و فناور با همکاری شبکه بازار ملی ایران و به کمک بروکرهای این شبکه ملی از موارد دیگر طرح شده در این بازدید بود.
در پایان نیز مقرر شد با حمایت معاونت توسعه سرمایه اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، با رویکرد کارآفرینی و حمایت از شرکت های خلاق و فناور و با استفاده از پتانسیل های پارک فناوری پردیس به توسعه فعالیت های شرکت های خلاق حوزه گردشگری کمک شود. همچنین برای حل نیازهای اجتماعی کشور با استفاده از پتانسیل‌های پارک فناوری پردیس برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir