رویـدادهـا

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس عنوان کرد:

معرفی دستاوردهای دانش بنیان پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

معرفی دستاوردهای دانش بنیان پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

با دیگران به اشتراک بگذارید

عسگری در رابطه با ارائه دستاوردهای فناورانه ۹ شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین المللی صنعت برق گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه، معرفی دستاوردها و محصولات فناورانه به صنعت برق است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، احمد عسگری مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس در گفتگوی تلفنی با برنامه «روزنه» رادیو گفت وگو در رابطه با ارائه دستاوردهای فناورانه ۹ شرکت دانش بنیان عضو این پارک در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق اظهار کرد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه، معرفی دستاوردها و محصولات فناورانه به صنعت برق است.

وی افزود: شرکت‌های پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت آب و برق فعالیت می‌کنند و کارهای تحقیقاتی محصولات متعدد این حوزه طی سالیان گذشته انجام شده و استانداردهای لازم را اخذ کردند و الان آماده ارائه به صنعت هستند.

مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس با بیان اینکه آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه معرفی می‌شوند گفت: دامنه وسیعی از محصولات در این نمایشگاه از انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی گرفته تا موضوعات کنترلی و انتقالی برق و رویت پذیری در معرض نمایش قرار گرفتند.

عسگری اظهار کرد: هر یک از این شرکت‌های دانش بنیان به تنهایی با صنعت برق در ارتباط هستند و فروش دارند اما برطرف کردن بخشی از نیازهای صنعت برق نیازمند تجمیع توانمندی‌ها و هم افزایی بین شرکت هاست. از این رو تعدادی از شرکت‌ها را در کنار هم گردآوری کردیم تا پروژه‌های بزرگتر و موثرتر و نیازهای اساسی صنعت برق را پاسخ دهند و توان مالی شرکت‌ها برای سرمایه گذاری مجدد افزایش پیدا کند و محصولات و فناوری‌های جدیدی نیز در سال‌های آینده تولید شوند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت لازم برای فضای رشد در حوزه کسب و کارهای فناورانه کاملاً مهیاست گفت: در حال حاضر در هر شهری بستر کافی برای طی کردن مسیر فناورانه در کسب و کارها وجود دارد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir