رویـدادهـا

برپایی پاویون پارک فناوری پردیس در نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو

معرفی محصولات ۸ شرکت پارک فناوری پردیس در حوزه نانو

معرفی محصولات ۸ شرکت پارک فناوری پردیس در حوزه نانو

با دیگران به اشتراک بگذارید

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو، پاویون پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه برپا شد. در این پاویون محصولات ۸ شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس در حوزه نانو معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پاویون پارک فناوری پردیس با معرفی محصولات ۸ شرکت عضو پارک در نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو برپا شد.
این پاویون در فضایی بالغ بر ۵۳ متر مربع به ارائه دستاوردهای پارک فناوری پردیس در حوزه نانو می‌پردازد.
در این نمایشگاه محصولات حوزه نانو از شرکت های اکسیر نانو سینا، آراپژوهش، توسعه دانش و فناوری ایلیا، داروسازان سانا فارمد، مهندسی پایدار ابتکار آرمینا، نانومتری پروژه، زیست اروند فارمد و فرانوزیست رسانش ایلیا به مخاطبان معرفی شده است. این شرکت‌ها در پارک فناوری پردیس و شعب آن فعالیت دارند.
از جمله محصولات معرفی شده در پاویون پارک فناوری پردیس، می توان به مکمل‌های خوراکی لیپوزومال، انواع کاتالیست‌های نانوساختار در حوزه نفت و گاز و میکروسکوپ‌های نیروی اتمی(AFM) اشاره کرد.
معرفی ویژگی‌ها و شرایط عضویت در پارک فناوری پردیس و شعب آن، مرکز شتابدهی نوآوری و مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه‌های این پاویون است.
بر اساس این گزارش، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو از ۱۳ لغایت ۱۶ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان به این حوزه است. پاویون پارک فناوری پردیس نیز در سال ۵ غرفه ۲۸ میزبان علاقه‌مندان به فناوری نانو می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir