رویـدادهـا

افتخاری دیگر برای پارک فناوری پردیس؛

مهدی هادیان‌پور برگزیده چهاردهمین جشنواره تخصصی چشم پزشکی شمس شد

مهدی هادیان‌پور برگزیده چهاردهمین جشنواره تخصصی چشم پزشکی شمس شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


مهدی هادیان‌پور برگزیده چهاردهمین جشنواره تخصصی چشم پزشکی شمس شد
مهدی هادیان‌پور؛ رییس هیات مدیره شرکت آیسان طب هادیان، برگزیده چهاردهمین جشنواره تخصصی چشم پزشکی شمس در بخش دانش‌بنیان و کارآفرین بینایی شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهاردهمین جشنواره چشم پزشکی شمس پنج شنبه 5 اسفند 1400 با حضور محدود مدعوین در فضای باز بیمارستان فارابی برگزار شد.
مهدی هادیان‌پور، رییس هیات مدیره شرکت آیسان طب هادیان، در این جشنواره در بخش دانش‌بنیان و کارآفرین بینایی به عنوان برگزیده انتخاب شد.
احمد عامری، استاد پیشکسوت گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر جشنواره در آغاز این مراسم که به صورت مجازی برای علاقه مندان پخش می شد گفت: جشنواره چهاردهم در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می شود که بخش اصلی، علمی و شامل دو دسته رقابتی و غیر رقابتی و بخش جانبی آن، جشنواره عکس جام جهان بین است.
دبیر جشنواره، سپس درباره فرآیند داوری و شیوه انتخاب برگزیدگان جشنواره توضیح داد و گفت: در فراخوانی که برای همه مراکز علمی و دانشگاهی کشور فرستاده شد، سرانجام 12 نفر در فرآیند داوری به عنوان برگزیدگان دسته رقابتی امروز معرفی و تقدیر می شوند. در دسته رقابتی نیز، رزومه نامزدها بررسی و 14 نفر برگزیده شده اند.
وی با اشاره به این که از ابتدای برگزاری جشنواره شمس تاکنون 195 نفر به عناوین مختلف برگزیده شده اند، تصریح کرد: امسال دایره داوری گسترش یافته و مستندات برای تمامی اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی هم ارسال شد تا دقت داوری افزایش یابد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir