رویـدادهـا

مهلت تحویل طرح‌های مسابقه سردرب پارک فناوری پردیس، تمدید شد

مهلت تحویل طرح‌های مسابقه سردرب پارک فناوری پردیس، تمدید شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

مهلت تحویل طرح‌های مسابقه معماری سردرب یکی از ورودی‌های پارک فناوری پردیس به دلیل استقبال علاقمندان و اهمیت ویژه آن تا هفتم آذرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند، پس از ثبت نام در سایت فن‌آورد به نشانی: www.fanavard.com تا دهم آذر ماه سال جاری طرح‌های خود را بر اساس شرایط و معیارهای مدنظر تهیه و به دبیرخانه تحویل دهند.

معیارهای انتخاب طرح‌ها بدیع‌بودن، سازگاری با محیط پیرامون، استفاده از الگوهای ایرانی-اسلامی و مدرن، قابلیت‌های فنی و هنری خاص و هم‌سو بودن با اهداف و وظایف پارک فناوری پردیس می‌باشد، و با توجه به اهداف مسابقه، تمامی افراد مستعد در خصوص معماری و طراحی، توانایی شرکت در این مسابقه را دارا ‌می‌باشند.

همچنین پس از داوری آثار دریافتی توسط اساتید و نماینده کارفرما، گروه‌های برگزیده به مرحله دوم و حضوری دعوت می‌شوند و در کارگاهی سه روزه (17، 18 و 19 آذرماه) به کمک نقد و بررسی گروه علمی مسابقه، طرح‌های خود را اصلاح و به عرصه ارزیابی نهایی می‌گذارند تا در نهایت کارهای برتر در مراسم اختتامیه بیستم آذرماه اعلام شوند.

شایان ذکر است، مدارک مورد نیاز برای شرکت در این مسابقه یک لوح فشرده و حداکثر دو برگ A2 چاپ شده بر روی صفحه فوم با محتوی پلان به مقیاس 1:50، نما به مقیاس 1:50، مقاطع به مقیاس 1:50، تصاویر سه بعدی و شرح طرحمایه (concept) می‌باشند و شرکت کنندگان باید ایده‌های کلی طرح را به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه انیس، پلاک 12 واحد2 تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir