رویـدادهـا

معاون علمی رئیس جمهور در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

موفقیت های پارک فناوری پردیس در سطح جهانی است/ برنامه‌ریزی برای ایجاد شهر هوشمند مسکونی در کنار پارک فناوری پردیس

موفقیت های پارک فناوری پردیس در سطح جهانی است/ برنامه‌ریزی برای ایجاد شهر هوشمند مسکونی در کنار پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: موفقیت و رشد پارک فناوری پردیس را در سطح جهانی است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، روح الله دهقانی فیروزآبادی دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: ما دست آن مدیرانی که پای کار ایستادند و زحمت این زیست بوم را کشیدند تا جزو پر افتخارترین ها باشد، به گرمی می فشاریم و امیدواریم به اندازه خودمان سهمی در موفقیت و پیشبرد اهداف آنها داشته باشیم.
وی یادآور شد: اینکه امروز پارک فناوری پردیس با ۴۷۰ هکتار وسعت و ۸ هزار متخصص ویژه که هر کدام معدنی پر از جواهر هستند، فعالیت دارد و سال گذشته با افتخار گردش مالی 128 هزار میلیارد تومانی را ثبت کرده و با سرعت و قدرت در حوزه فناوری جلو می رود، بسیار امید بخش و روشن بخش است.
معاون رییس جمهور در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: به جرات شهادت می دهم پارک فناوری پردیس از نظر تخصص، انگیزه، ایجاد فرصت برای نیروی انسانی، علمی و فناوری، توان و انگیزه در سطح جهانی است.
وی افزود: ما باید با حمایت ها و پشتیانی از بازار بخصوص در حوزه صادرات از شرکت های پارک‌ فناوری پردیس حمایت کنیم.
دهقانی فیروزآبادی در پایان ضمن تشکر از زحمات رئیس پارک‌ فناوری پردیس و سایر مسئولان پارک اظهارداشت: با تکمیل زنجیره ارزش و اختصاص دادن جریان‌های امیدبخش و حمایت‌های ویژه، این پارک به شهر نوآور تبدیل می‌شود. همچنین ایجاد شهر هوشمند مسکونی در کنار پارک فناوری پردیس ضروری است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir