رویـدادهـا

108 اثر واجد شرایط به مرحله بعد راه یافتند.

نتایج ارزیابی اولیه رقابت علمی کنز اعلام شد

نتایج ارزیابی اولیه رقابت علمی کنز اعلام شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) فهرست آثار واجد شرایط راه یافته به مرحلۀ دوم رقابت علمی کنز را اعلام کرد.

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) از مجموع 658 اثر ارسال شده به رقابت علمی کنز، فهرستی از 108 اثر واجد شرایط را منتشر کرد.
دبیرخانه رویداد، فراخوان دومین دوره از رقابت علمی کنز را در سال 1400 اعلام کرد و تا پایان مهرماه، 658 اثر از 25 کشور جهان در حوزه‌های «معدن و صنایع معدنی»، «آب، محیط زیست، انرژی»، « سلامت و فناوری پزشکی» شامل، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «حمل و نقل» و « اقتصاد، بانکداری و تامین مالی» به دست داوران رسید.
این گزارش حاکیست آثار واجد شرایط در حوزه‌ «معدن و صنایع معدنی» شامل 10 اثر، در حوزه «آب، محیط زیست و انرژی» شامل 31 اثر، « سلامت و فناوری پزشکی» شامل 29 اثر، «فناوری اطلاعات و ارتباطات» شامل 14 اثر، «حمل و نقل» شامل 13 اثر و « اقتصاد، بانکداری و تامین مالی» شامل 11 اثر بوده است.
آثار راه یافته به دور دوم نیز از 10 کشور ایران، سوریه، نیجریه، مالزی، عمان، مصر، هند، بنگلادش، ویتنام و پاکستان میباشد.
طی ارزیابی اولیه آثار، غربالگری توسط ارزیابان علمی انجام شد. طرح های برتر راه یافته به مرحله دوم رقابت علمی کنز در پیوند زیر قابل مشاهده است: https://kans.mstfdn.org/fa/
بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) رقابت عملی کنز را با تمرکز بر یافتن راه حل های برتر جامعه علمی و فناوری برای حل مشکلات و چالش های پیش روی جهان اسلام برگزار می کند. هدف از این رقابت علمی، حل این مشکلات از راه تبادل نظر میان نخبگان جوان با انگیزه و توانمند است.
در این رقابت علمی دانشمندان، پژوهشگران، نوآوران، دانشجویان دانشگاه‌ها و استادان زیر 45 سال در جهان اسلام تشویق می شوند که ایده‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری خود را در قالب یک فایل ویدیویی 3 تا 4 دقیقه ای به دبیرخانه کنز ارائه دهند. پس از پایان مراحل ارزیابی از برندگان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir