رویـدادهـا

نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در حوزه سلامت به کار خود پایان داد.

نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در حوزه سلامت به کار خود پایان داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید

اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: نشست بهره برداری از فناوری های داخلی در حوزه سلامت و تجهیزات با حضور 45 شركت دانش‌بنیان و فناور از میان شرکتهای عضو پارک‌های علم و فناوریو مراکز رشد فناوریو جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور با تحقق دستاوردهای قابل قبول به کار خود پایان داد.

قنبرپور افزود: در این رویداد دو روزه که به همت مرکز فن‌بازار ملی ایران برگزار شد، حدود یکصد نفر از متولیان حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی از قبیل: معاونین و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی، مسئولان بیمارستانهای دولتی و خصوصی، مسئولان اداره کل تجهیزات پزشکی، سازمان هلال احمر و نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی و اعضای اتاق بازرگانی ایران-گرجستان ضمن بازدید از دستاوردهای شرکتهای دانش بنیان این حوزه، مذاکرات موثری را برای عقد قراردادهای تجاری انجام دادند.

قنبرپور در ادامه درباره دستاوردهای این رویداد گفت: در این رویداد تفاهم اولیه جهت خرید محصولات پنج شرکت حاضر در نمایشگاه انجام شده و پیگیری آنها به منظور قطعی شدن تفاهمات و تبدیل شدن آنها به قرارداد توسط کارگزار این مرکز در حال انجام است. همچنین هشت قرارداد در زمینه ارائه خدمات بازاریابی و توسعه فروش، اخذ تائیدیه های فنی و نیز صادرات محصولات، بین شرکتهای حاضر در نشست و کارگزار این مرکز در رویداد منعقد شده است.

وی گفت: همچنین به منظور نوسازی و تجهیز چندین بیمارستان با استفاده از توانمندی شرکتهای حاضر در این رویداد، تفاهماتی صورت گرفته است و تفاهم نامه‌ای به منظور تامین قطعات بین دو شرکت حاضر در رویداد منعقد شد و همه این موارد تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

 گفتنی است کارگاه آموزشی «آشنایی با اصول ممیزی ایزو» نیز بصورت رایگان برای شرکتهای حاضر در برنامه برگزار شد.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir