رویـدادهـا

با هدف گسترش ارتباط میان شهرستان پردیس و پارک فناوری؛

نشست رئیس پارک فناوری پردیس با امام جمعه شهرستان پردیس برگزار شد

نشست رئیس پارک فناوری پردیس با امام جمعه شهرستان پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نشست صمیمانه رییس پارک فناوری پردیس و امام جمعه شهرستان پردیس با هدف گسترش ارتباط بین پارک و این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این نشست با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس، صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک و حجت الاسلام کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام جماعت مسجد فاطمة الزهرا(س) پارک برگزار شد.
رئیس پارک فناوری پردیس در این جلسه گفت: آنچه که جامعه به آن امید دارد و مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، موضوع رشد علم و فناوری است. در مجموعه پارک فناوری پردیس کارهای بسیار خوبی در این رابطه انجام شده است. در این پارک امکانات پایه در حوزه فناوری فراهم شده و سایر شهرها نیز می توانند از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنند.
وی با اشاره به افزایش وسعت پارک در ۱۰ تا ۱۵ سال آینده به ۵۰۰ هکتار، ادامه داد: با این اقدام مهم، زمینه اشتغال برای ده ها هزار نفر فراهم خواهد شد. در این راستا ما برای تمام اقشار از دانش آموز تا استاد دانشگاه و کارآفرین برنامه داریم.
صفاری نیا افزود: جایزه مصطفی(ص) که به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های پارک فعالیت می‌کند در سطح ملی و فراملی شناخته شده است تا جایی که رسانه های خارجی از جمله واشنگتن پست آمریکا و تایمز اسرائیل از این جایزه به عنوان نماد قدرت نمایی ایران در منطقه یاد کرده اند.
رئیس پارک فناوری پردیس در پایان گفت: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک 300 میلیون یورو صادرات داشته اند و بخش خصوصی نیز در حوزه فناوری بیش از ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است. این میزان ۲۵ برابر آن میزانی است که دولت در این مجموعه بزرگ هزینه کرده است. اینها نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل بالای پارک فناوری پردیس است.

همکاری های دوسویه پارک و شهرستان پردیس افزایش یابد

در ادامه حجت الاسلام حسینی گفت: وقتی ذات علمی مجموعه فناوری پارک با معنویت و اخلاق آمیخته می شود انسان را به وجد می آورد، چرا که می تواند فصل جدیدی از تعامل بین این مجموعه و نهاد نمازجمعه را رقم بزند.
وی ادامه داد: تجلیل از نخبه های شهرستان در پارک فناوری می تواند نویدبخش اتفاقات خوب در حوزه علم و فناوری در شهرستان و حتی استان یا کشور باشد.
حجت الاسلام حسینی در پایان افزود: ارتباط بین شهرستان و پارک باید دو سویه باشد و از ظرفیت‌های پارک فناوری باید به خوبی استفاده کرد. در این راستا، برپایی اردوهای علمی-هفتگی برای دانش آموزان و حتی بازدید روحانیون و مسئولان از آن مجموعه می تواند در ارتقای سطح علمی در شهرستان مؤثر باشد.

 

منبع: کانال اخبار شهرستان پردیس

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir