رویـدادهـا

نماینده یونیسف از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

نماینده یونیسف از پارک فناوری پردیس بازدید کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پس از برگزاری جلسه آشنایی نماینده سازمان جهانی یونیسف در ایران با پارک فناوری پردیس که با حضور رییس پارک برگزار شد، مهمانان ضمن بازدید از محیط پارک، در مورد اهداف و برنامه های آتی این مجموعه به گفت و گو پرداختند. همکاری در برگزاری نمایشگاه اینوتکس و برنامه‌های جانبی جایزه مصطفی (ص) با رویکرد حضور نخبگان مرتبط با یونیسف، از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، آقای ویل پارکس، نماینده یونیسف در ایران درباره فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد گفت: یونیسف در 40 کشور جهان طرح‌های نوآورانه برای کودکان دارد و خیلی خوشحالم که شاهد فعالیت نوآورانه شرکت‌های ایرانی در این زمینه هستم.
وی ادامه داد: رویاهایی برای اکوسیستم فناوری و نوآوری و حل معضلات کسب و کار برای مسایل اجتماعی دارم و ایران می‌تواند یک نمونه مهم و موفق برای منطقه باشد و راه‌کارهایی برای حل مشکلات کودکان ارایه دهد.
آقای ویل پارکس گفت: این نهاد با بخش خصوصی 190 کشور در ارتباط داشته و در امور خیریه نیز با بیمارستان‌ها و مدارس همکاری دارد.
وی در ادامه افزود: از حضور یونیسف در ایران 70 سال می‌گذرد و در این مدت توانسته ایم با 14 وزارت‌خانه در ایران همکاری داشته باشیم و گام بعدی ما همکاری با معاونت علمی و فناوری است تا بتوانیم شاهد فعالیت‌های بیشتری برای کودکان ایران باشیم.
نماینده یونیسف در ایران همچنین درخصوص اهدافی که در ایران پیگیری می‌کند، گفت: حمایت از نوآوری و ایجاد اتاق‌های فکر در حوزه کودکان و تاسیس صندوق نوآوری کودکاناز جمله برنامه‌های این نهاد در ایران است.
مهندس مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس نیز در این جلسه به برنامه‌های پارک در حوزه دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: ایجاد پارک‌های فن‌آموز در شهرهای ایران از جمله فعالیت‌های ما در این حوزه بوده است که تاکنون در 20 شهر پارک فن‌آموز برای دانش‌آموزان ایجاد شده است که رویکردی برای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر دانش‌آموزان با علوم مختلف است. پارک فناوری پردیس برای رشد و بارور کردن خلاقیت در میان دانش آموزان برنامه‌های خاصی دارد و آمادگی داریم چنین تجربیاتی را به سایر کشورها نیز انتقال دهیم.
رییس پارک فناوری پردیس در پایان گفت: مسابقه نور یکی دیگر از اقدامات جایزه مصطفی (ص) در حوزه دانش‌آموزی است که این مسابقه، اقدامی برای توسعه خلاقیت‌های علمی در میان دانش‌آموزان است.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir