رویـدادهـا

با حضور ریاست پارک فناوری پردیس و مدیران عامل شرکت های عضو پارک؛

نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس برگزار شد

نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی، امروز 20 بهمن ماه ساعت 14 الی 16 در سالن همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه به سیاق سال‌های گذشته، آیین تجلیل از پیشکسوتان خود را با حضور «مهدی صفاری نیا» رئیس پارک فناوری پردیس، «سجادی» مدیر عامل انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایران، «حجت الاسلام حسینی» امام جمعه شهرستان پردیس و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک برگزار کرد.
اجرای مراسم امسال را «رضا رفیع» و «شهرام شکیبا» دو مجری طنزپرداز کشورمان بر عهده داشتند. «اجرای زنده موسیقی سنتی»، «مسابقه برخط با اهدای 5 حواله وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی» و «قرعه کشی اعطای وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی» از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
در این مراسم از دکتر «محمدرضا فاضلی» مدیرعامل شرکت «بنیان سلامت کسری»، مهندس «سید مجتبی طباطبایی» مدیرعامل شرکت «توان آوران سپاهان» و دکتر «اسماعیل صابرفر» مدیرعامل شرکت «بایر پل فناور» به عنوان پیشکسوتان پارک فناوری پردیس تجلیل به عمل آمد.
دکتر «محمدرضا فاضلی» مدیرعامل شرکت «بنیان سلامت کسری» که دکترای تخصصی میکروبیولوژی خود را از دانشگاه لیدز انگلستان گرفته، هم اکنون استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی ریاست مرکز تحقیقات تضمین کیفیت داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت را در کارنامه خود دارد.
مهندس «سید مجتبی طباطبایی» مدیرعامل شرکت «توان آوران سپاهان»، به عنوان معاون تحقیقات سازمان توسعه انرژی توان، رئیس پژوهشکده صنایع هوایی سازمان هوافضا و دارای افتخارات و اختراعات متعددی در عرصه تولید باتری های خاصی است که در نهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفته است.
دکتر «اسماعیل صابرفر» مدیرعامل شرکت «بایر پل فناور» نیز از دیگر پیشکسوتانی است که در این مراسم از او تجلیل به عمل آمده است. وی که دکترای ویروس شناسی خود را از دانشگاه لودویک ماکسیمیلیان مونیخ آلمان گرفته، پس از مراجعت به ایران به کمک دکتر فاضلی واکسن های بسیاری را به ثبت رسانده اند. وی که هم اکنون رئیس تیم تحقیقاتی «تولید اولین واکسن آنفلوآنزای ایرانی» است، نمونه اولیه این واکسن را جهت تست آزمایشگاهی تحویل وزارت بهداشت داده تا در صورت تایید نهایی به تولید انبوه برسد.
در ادامه این مراسم، فناوران برتر جوان پارک فناوری پردیس در سال 99، با حضور «مهدی صفاری‌نیا»، رئیس پارک و جمعی از مدیران شرکت‌های عضو این مجموعه، معرفی و تقدیر شدند.
این مراسم همزمان با برگزاری حضوری، به صورت زنده از وبسایت و حساب‌های کاربری پارک در رسانه‌های اجتماعی برای مخاطبان پخش شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir