رویـدادهـا

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

نونمایی، رویدادی برای بالفعل کردن ظرفیت فروش محصولات پارک فناوری پردیس

نونمایی، رویدادی برای بالفعل کردن ظرفیت فروش محصولات پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک، مجموعه رویدادهای نونمایی را نقطه عطفی در بالفعل کردن ظرفیت‌های مشتریان بالقوه محصولات فناورانه دانست.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ میلاد صدرخانلو درباره برگزاری رویدادهای نونمایی در پارک فناوری پردیس گفت: سال گذشته دوره نخست رویداد نونمایی برگزار و امسال نیز تا کنون 2 دوره رویداد نونمایی برگزار شده است. سومین رویداد نونمایی در 14 آذرماه ماه 1400 برگزار شد که درآن سه محصول فناور و نوآور برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

او به طرح های نونمایی شده در سومین رویداد اشاره کرد و گفت: اسپارا، راهنمای شناخت ناشناخته های امنیتی، به عنوان اولین محصول در این رویداد معرفی شد. گروه امنیت اسپارا، یک واحد کسب‌وکاری مستقل و متمرکز در حوزه امنیت است که باهدف شناسایی حملات و نفوذ سایبری در کمترین زمان و ارتقای سطح امنیتی سازمان‌ها، به همراه جمعی از بهترین متخصصین امنیت سایبری کشور فعالیت می کند. این شرکت در تمامی حوزه‌های اطلاعاتی اعم از زیرساخت، تولید و عملیات، به فعالیت می‌پردازد.

صدرخانلو افزود: بازی‌ساز‌باش محصول دوم نونمایی شده در این رویداد بود که یک مرجع آموزشی برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی است. هر فرد می تواند با کمک آموزش‌های آن، بازی خود را بسازد و منتشر کند. این آموزش‌ها حاصل 10 سال دانش و تجربه تیم بازی‌ساز باش است که در قالب دوره‌های آموزشی ساخت و انتشار بازی تهیه و تدوین کرده‌اند تا دانش‌پذیران بتوانند در مسیر درست بازی‌سازی قرار بگیرند.

او اضافه کرد: وب- اپلیکیشن سیس نینی، اپلیکیشن جامع والدین و کودک، به عنوان محصول سوم در این رویداد نونمایی شد. وب سایت و اپلیکیشن سیس نینی به عنوان جامع ترین وب سایت و اپلیکیشن والدین و کودکان فعالیت می کند. این محصول از قبل زایمان تا نوجوانی در کنار والدین و فرزاندانشان خواهد بود و می تواند مرجع کاملی برای رفع نیازهای مخاطبان خود باشد.

او افزود: در این رویداد ۱۳۰ مهمان که عمدتاً مشتریان بالقوه محصولات مذکور بودند، شرکت کردند. در نونمایی سوم، ۱۵ جلسه B2B بین مشتریان و تولید کنندگان برگزار شد و تا انتهای ماه جاری ۱۵ جلسه دیگر نیز برگزار خواهد شد. خوشبختانه ۲ قرارداد خرید در همان روز رویداد مطرح شد که امیدواریم در هفته های آینده نهایی شود.

تکیه بر توان داخلی و دانش بومی نقطه مشترک طرح های نونمایی شده

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: محصولاتی که در این رویداد معرفی شدند همه محصولات بومی هستند که در حوزه های بسیار راهبردی فناوری اطلاعات و آی تی تولید شده اند. این محصولات می‌توانند تاثیرات فراوانی روی مشتریان داشته باشد زیرا استفاده از محصولات بومی که اشراف کاملی به دغدغه‌های مصرف‌کننده داخلی دارند، در رفع نیازهای شهروندان راهگشا است.

صدرخانلو ادامه داد: ما در تلاشیم که به محصولات نرم افزاری و حوزه فناوری اطلاعات که از نظر پارک فن‌آوری پردیس بسیار راهبردی هستند نگاهی ویژه داشته باشیم و و به آنها کمک کنیم تا به بازار هدف مربوطه متصل شود.

معرفی محصولات پارک فناوری پردیس با شیوه ای نوین

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس گفت: هدف رویداد نونمایی معرفی محصولات پارک فناوری پردیس به بازارهای مربوطه با شیوه‌های نوین است. ما به دنبال شیوه و رویکرد جدید برای معرفی محصولات هستیم.

او ادامه داد: ما در رویداد نونمایی می خواهیم محصولات پارک فناوری پردیس را به نحو بهتر و علمی تر به بازارهای هدف معرفی کنیم. مخاطبان این رویداد که مشتریان بالقوه هستند، محصولات را دیده و با آن آشنا می شوند و در صورت تمایل ارتباطی بین تولید کننده و خریدار محصول برقرار می شود.

صدرخانلو افزود: در واقع این رویداد با هدف ایجاد یک بستر فعال برای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و فناور، توسط پارک فناوری پردیس و شرکت نوروبیز طراحی شده و اجرا می شود.

او گفت: نونمایی رویدادی است که به صورت تخصصی تمرکز بر ایجاد ارتباط موثر و مفید بین تولید کننده و مشتری دارد. ما در این رویداد تلاش می‌کنیم تا مشتریان بالقوه و مرتبط با هر محصول را شناسایی و آنها را با فروشندگان و تولیدکنندگان محصولات روبرو کنیم تا از نزدیک محصولات را ببینند و ویژگی های محصول را از زبان تولیدکننده بشنوند.

صدرخانلو ادامه داد: ما در رویداد نونمایی با از بین بردن واسطه ها، به طور دقیق و کامل اطلاعات را بین تولیدکننده و مشتری منتقل می کنیم تا مشتری متوجه عمق فایده و ویژگی‌های اصلی محصولات تولید شده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir