رویـدادهـا

فرصتی جدید برای فناوران، نوآوران و فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور

هجدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

هجدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس،هجدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا 1 خردادماه 1402 ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های  فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه‌ها و نرم‌افزارهای هوشمند، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، بازی و بازی‌وار‌سازی (گیم فیکیشن) می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب‌وکار خود را با مراجعه به نشانی https://eservices.techpark.ir ثبت کنند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد.

در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد بررسی قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوپا را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره 76250250-021 داخلی 1501 و 2225 تماس حاصل نماید. 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir