رویـدادهـا

با حضور مدیران عامل شرکت های عضو و مدیران ستاد پارک؛

هشتمین دورهمی مدیران پارک فناوری پردیس در سال 1402 برگزار شد

هشتمین دورهمی مدیران پارک فناوری پردیس در سال 1402 برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دورهمی دی‌ماه 1402 مدیران پارک فناوری پردیس با حضور مدیران عامل شرکت‌های عضو و مدیران ستادی پارک به میزبانی شرکت نوسا برگزار شد. گفتگو درباره موضوعات مختلف پارک از برنامه‌های این دورهمی بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این دورهمی که به میزبانی شرکت نوسا از شرکت‌های عضو پارک و ارائه دهنده نرم‌افزاری مالی و مدیریتی برگزار شد، جمعی از مدیران شرکت‌های پارک و مدیران ستادی به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با پارک پرداختند.
در ابتدای این دورهمی روزبه محمدزاده به معرفی شرکت نوسا و محصولات آن پرداخت و گفت: شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران(نوسا) از سال 1368 فعالیت خود را در حوزه نرم افزارهای مالی و مدیریتی آغاز کرده است و تاکنون محصولات متنوعی از جمله نرم افزار مالی یکپارچه نوسا و سیستم جامع مدیریت اطلاعات نوسا توسط این مجموعه تولید شده است.
همچنین در این برنامه، مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری رویداد صنعت دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس گفت: این رویداد با محوریت صنایع مرتبط با سلامت ۱۲ بهمن‌ماه با حضور وزرای صمت و بهداشت و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور برگزار می‌شود.
وی افزود: در این رویداد علاوه بر رونمایی از چند محصول حوزه سلامت، توافق‌نامه‌های همکاری صنعت و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز امضا خواهد شد.
امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک نیز با اشاره به دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در هفته‌های اخیر گفت: در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، اپلیکیشن «آبانک» از محصولات شرکت ارتباط فردا از شرکت‌های عضو پارک به عنوان برگزیده محصولات برتر سال نمایشگاه تراکنش ایران (فینتکس) معرفی شد.
وی افزود: شرکت نویان انرژی برد کیان قشم از شرکت های عضو مرکز رشد فناوری نخبگان نیز موفق به تولید سامانه تولید گاز از پسماند شده است.
خالقیان از برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و فناوران پارک در ۱۵ بهمن ماه خبر داد و افزود: این همایش به صورت سالانه برگزار می‌شود و امسال در دوازدهمین دوره خود نیز از ۳ پیشکسوت پارک و همچنین فناوران برتر مستقر در پارک قدردانی خواهد شد.

در این دورهمی شرکت های عضو به بیان دغدغه های خود در خصوص مسایل مربوط به پارک پرداختند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir