رویـدادهـا

هشتمین فستیوال عرضه نوآوري به صنعتگران و سرمایه گذاران در صنعت سنگ برگزار شد

هشتمین فستیوال عرضه نوآوري به صنعتگران و سرمایه گذاران در صنعت سنگ برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هشتمین فستیوال عرضه نوآوري و اختراعات به صنعتگران و سرمایه گذاران این بار در حوزه صنعت سنگ در محل اتاق بازرگانی ایران، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارك فناوري پرديس، انجمن سنگ ایران، شرکت فرابورس و با حضور بیش از ۵۰سرمایه گذار و معرفی ۷۱ اختراع و نوآوری، توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مرکز فن بازار ملی ایران با وجود توفیقاتی چون انعقاد 10 قرارداد سرمايه‌گذاري در نوآوري‌ها به ارزش 80 ميليارد ریال و در جريان بودن چندين قرارداد و مذاكرات جدي براي سرمايه‌گذاري نوآوري‌ها، برگزاری فستیوال های تخصصی را به عنوان راهی مناسب برای ارائه اختراعات به بازار سرمایه و صنعت کشور برگزیده است که در این فستیوال ۶نوآوری منتخب به صورت حضوری و سایر اختراعات در کتابچه این رویداد ارائه میشوند.
این فستیوال تخصصی به منظور تجاری سازی نوآوری های صنعت سنگ که از صنایع مهم و باقدمت ایرانی است با محورهایی چون روش های اکتشاف و استخراج سنگ، کاهش ضایعات سنگ و یا تبدیل آن به محصولات با ارزش افزوده بالا، بازیافت گل سنگ، بسته بندی و ... برگزار شده است و قصد دارد از طریق معامله یا جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری ایده های منتخب را معرفی کند.
در فستیوال های تخصصی، علاوه بر ایجاد بستر مطمئن و آزاد برای عرضه نوآوری ها و اختراعات، سرمایه گذاران و صنایعی که به دنبال نوآوری‌های جدید هستند می‌توانند از نزدیک با صاحبین ایده‌ها و نوآوران آشنا شده و به مذاکره بپردازند.
قابل توجه است که تاكنون هفت فستيوال معارفه نوآوري برگزار شده است كه پنج فستيوال به صورت تخصصي و در حوزه‌هاي خدمات شهری، صنعت لوازم خانگي، صنعت مواد غذايي، صنعت پلاستيك و پليمر و دو فستيوال در حوزه صنعت تجهيزات پزشكي بوده است.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir