رویـدادهـا

هفتمین دوره «مسابقه دو» پارک فناوری پردیس برگزار شد

هفتمین دوره «مسابقه دو» پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

«کیوان هاشمی» از «بانک آینده» در گروه سنی زیر 40 سال و «ابوطالب شریف نتاج» از شرکت «سیناسل» در گروه سنی بالای 40 سال، برندگان طلایی هفتمین دوره مسابقات دو پارک فناوری پردیس شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ هفتمین دوره مسابقه دو پارک فناوری پردیس، صبح روز سه‌شنبه 11 تیرماه، ‌با حضور 75 نفر از محققان و کارکنان شرکت‌های عضو پارک، در دو گروه سنی زیر 40 و بالای 40 سال برگزار شد.

مسابقه‌دهندگان از ساعت 8:30 صبح برای دریافت لباس ورزشی و گرم کردنِ بدن خود گرد هم‌آمدند و راس ساعت 9 صبح و با صدای سوت داور، مسابقه از مقابل برج فناوری آغاز شد. مسیر این مسابقه از ورودی اصلیِ پارک تا ضلع جنوبی پارک و برگشت همین مسیر، به مسافت تقریبی 1800 متر بوده است.

در گروه سنی زیر 40 سال، «کیوان هاشمی» از بانک آینده توانست در سریع‌ترین زمان، مسیر مسابقه را طی و به عنوان نفر اول این دوره از مسابقات در رده سنی زیر 40 سال، مدال طلا را کسب کند. «محسن طولابی» از «بانک آینده» و «حسین نقدی» از شرکت «دایو پارس» نیز به ترتیب توانستند مدال نقره و برنز را کسب کنند.

در گروه سنی بالای 40 سال نیز «ابوطالب شریف نتاج» از شرکت «سیناسل» توانست خط پایان را به عنوان نفر اول درنوردد و برنده طلایی این دوره از مسابقات در رده سنی بالای 40 سال شد. «محمد ونایی» از شرکت «نانوحیات دارو» و «هومن دارابی» از شرکت «سفیر آبی آرام» برندگان نقره‌ای و برنزی مسابقه شدند.

در مراسم اهدای جوایز این دوره از مسابقات که‌ «امین رضا خالقیان» مدیرکل اداره ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس، «محمد سلیمانی» مدیرعامل شرکت «سینا سل» و «سعید فدایی» مسئول برگزاری مسابقه حضور داشتند، مدال‌ها و هدایای نقدیِ قهرمانان اهدا و به قید قرعه به سه نفر از15نفر اول مسابقه نیز جایزه نقدی تقدیم شد.

همچنین در این مراسم از شرکت «گصن پارس» به عنوان حامی مالی این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است،‌ هفتمین دوره از مسابقات دو پارک فناوری پردیس،‌ به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس و با هدف ایجادپویایی، افزایش انگیزه و ارتقای سلامت کارکنان پارک فناوری پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir