رویـدادهـا

توسط اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس

وبینار آموزشی «تحلیل کسب و کار با متد BABOK» برگزار می‌شود

وبینار آموزشی «تحلیل کسب و کار با متد BABOK» برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی «تحلیل کسب و کار با متد BABOK» را در یک دوره 24 ساعته از 9 دی ماه تا 28 بهمن ماه برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت «پیشگامان کیفیت گستر آرمان» و «مرکز نوآوری یاس»، دوره آموزشی « تحلیل کسب و کار با متد BABOK» را، به صورت وبینار برگزار می‌کند. این دوره از 9 دی ماه تا 28 بهمن ماه طی 8 جلسه 3 ساعته در روزهای سه‌شنبه از ساعت 13 الی 16 برگزار خواهد شد.

محورهای موضوعی این دوره آموزشی شامل: «آشنایی با استاندارد با بوکت و جایگاه آن در مباحث مربوط به تحلیل کسب و کار»، «بررسی جایگاه تحلیلگر کسب و کار و مهارت‌های موردنیاز وی»، «دوگانه Requirements و Solutions و روش‌های کشف Req ها»، «هوش کسب و کار و سطوح بلوغ سازمان»، «مهارت‌های حل تعارض و ایجاد تغییر و دسته‌بندی انواع Req ها و ذینفعان»، «انواع سیستم‌ها و KPI & KRI KGI, و OKR و رویکرد Lean، Agile و DevOps»، «معیارهای انتخاب req ها و روش‌های اولویت‌بندی req ها:kano و accept» و «روش‌های طراحی و آنالیز Solutionsو برنامه‌ريزی ایجاد تغییرات»، می‌شود.

«هومن صدیقی» که دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک از داتشگاه شیزوکای ژاپن است، تدریس این دوره را بر عهده دارد. «برنده جایزه EcoContest 2009 در زمینه طراحی فرآیندهای اقتصادی»، «برنده جایزه Islamic Microfinance 2010»، «دارای تقدیرنامه ی استاد نمونه سال از سازمان مدیریت صنعتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛» و «عضو انجمن های DinarStandar ، WIEF ، ASLI و WYN » از عناوین درج شده در سوابق حرفه‌ای اوست.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای شرکت‌های دانش‌بنیان 450 هزار تومان، اعضای شرکت‌های عضو بخش اراضی و استیجاری پارک فناوری پردیس(غیر دانش‌بنیان) 675 هزار تومان و مخاطبان آزاد 1 میلیون و 350 هزار تومان، تعیین شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کنند. سایر متقاضیان شرکت در این دوره نیز می‌توانند از طریق آدرس https://evand.com/events/BABOK-V3 برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، از ساعت 9:00 الی 18:00 با شماره تلفن های؛ 09981582757 و 09219564547 با کارگزاربرگزاریرویداد (مرکز نوآوری یاس) تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir