رویـدادهـا

ورود رسمی محصولات AEG به ایران

ورود رسمی محصولات AEG به ایران

با دیگران به اشتراک بگذارید

شرکت صنایع الکترونیک فاران از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس موفق به دریافت نمایندگی رسمی از شرکت AEG آلمان شد.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس شرکت صنایع الکترونیک فاران که از سال 1368 با هدف فعالیت در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و کامپیوتری تأسیس شده است به تازگی توانسته نمایندگی رسمی صنایع برق شرکت AEG (Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft) را دریافت کند.
کشمیری مدیر توسعه کسب و کار شرکت فاران در این خصوص گفت: AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولید ابزارآلات صنعتی به حساب می آید که در زمینه های مختلفی چون ارتباطات، انتقال نیرو، لوازم خانه و ...فعالیت می کند، واحد صنعتی این شرکت تا کنون در حوزه طراحی و راه اندازی نیروگاه ها بیش از چهار دهه در ایران نمایندگی نداشته است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر AEG شرکت فاران را به عنوان تنها نمایندگی بخش پاورسلوشن خود در ایران برگزیده که این مهم شامل فروش، توزیع، سرویس، قطعات و ... این شرکت خواهد بود.
کشمیری با تاکید بر اهمیت اخذ این نمایندگی گفت: مخاطب اصلی بخش صنایع شرکت AEG ، صنایع بالادستی نفتی است و در این سال ها کشور ما مشکلات بسیاری برای تهیه یوپی اس ها و سیستم های نیرو داشته که با وجود این همکاری، مشکلات مربوط به تامین و استفاده از قطعات با قیمت و زمان پایین تر به علاوه حق انتخاب مشتری حل خواهد شد.
مدیر توسعه کسب و کار شرکت فاران همچنین به تمایل شرکت های بزرگ اروپایی برای همکاری با ایران اشاره کرد و گفت: بعد از برجام فضای همکاری اروپا با ایران تسهیل شده است و شرکت های اروپایی تمایل به همکاری با ایران را نشان می دهند، در خصوص این نمایندگی هم AEG حدود 6ماه شرکت های ایرانی را بررسی و توان سنجی کرد تا نهایتا فاران برگزیده شد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir