رویـدادهـا

با هدف معرفی دستاوردهای معماری ساختمان های پارک فناوری پردیس

ویژه نامه فصلنامه معماری و ساختمان با موضوع پارک فناوری پردیس منتشر شد

ویژه نامه فصلنامه معماری و ساختمان با موضوع پارک فناوری پردیس منتشر شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

فصلنامه معماری و ساختمان با هدف معرفی و ارائه تجربیات و دستاوردهای معماری ساختمان‌های پارک فناوری پردیس، ویژه نامه‌ای با موضوع معماری ساختمان‌های این مجموعه منتشر کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، استفاده از معماری مدرن روز دنیا و متناسب با نیازهای پارک و سلیقه مخاطب ایرانی و دانش بنیان از موارد مهم در طراحی ساختمان‌های پارک فناوری پردیس می‌باشد. به همین جهت این مجموعه از لحاظ فضای شهری و معماری ساختمان‌ها وجوه بارز و جذابی را در اختیار فعالان و کارمندان شرکت‌های عضو خود که پارک فناوری پردیس را محل کار خود انتخاب نموده‌اند، قرار می‌دهد.
در همین راستا شماره 67 فصلنامه معماری و ساختمان به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس پارک فناوری پردیس و با هدف معرفی و ارائه تجربیات و دستاوردهای معماری ساختمان‌های پارک فناوری پردیس، ویژه نامه‌ای با موضوع معماری ساختمان‌های این مجموعه منتشر کرده است.
گفتگو با اعضای کمیته معماری پارک فناوری پردیس درباره روند اجرایی ارسال و انتخاب طراحی ساختمان شرکت‌های عضو پارک، مقدمه این شماره از فصلنامه معماری و ساختمان است.
در بخش اول این نشریه به معرفی و بررسی طراحی و معماری ساختمان‌های فاز یک و دو پارک فناوری پردیس پرداخته شده است. در بخش دوم این 67 فصلنامه معماری و ساختمان، فاز سه پارک فناوری پردیس و روند طراحی و معماریِ ساختمان‌هایی که قرار است در این فاز ساخته و بهره برداری شوند، معرفی و بررسی شده است.
بخش سوم و آخر این فصلنامه نیز به معرفی و بررسی طراحی و معماری فضاها و ساختمان های عمومی پارک فناوری پردیس اعم از مجتمع ستادی، فضاهای سبز و عمومی، یادمان شهدای گمنام، ساعت آفتابی، سردرب و ورودی فاز دوم و برج فناوری (ورودی فاز اول پارک) پرداخته است.
شایان ذکر است، ، محمدحسین قرائیان، سید محمد جواد مطهری، شهاب میرزاییان و احمد زهادی از جمله اعضای تحریریه این نشریه بوده اند.

برای دریافت این ویژه نامه اینجا را کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir