رویـدادهـا

پارس آنلاین قهرمان چهارمین دوره مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس

پارس آنلاین قهرمان چهارمین دوره مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید


تیم والیبال آقایان پارس آنلاین در بازی فینال چهارمین دوره از مسابقات والیبال جام پارک فناوری پردیس با غلبه بر تیم آسان پرداخت جام قهرمانی را بالای سر برد.


به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین دوره مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس با ثبت نام 9 تیم نوسا، فناوری1 و فناوری2، پارس آنلاین، فناپ، نانو حیات، پویا الکترونیک، آراپژوهش و آسان پرداخت در ورزشگاه والفجر پردیس برگزار گردید.

تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات با قرعه کشی رقیبان خود را شناختند و در دوگروه 4 و 5 تیمی در دور مقدماتی مقابل هم صف آرایی کردند،که پس از برگزاری این مسابقات مقدماتی چهار تیم فناوری1، پارس آنلاین، فناپ و آسان پرداخت توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.


پس از برگزاری دور نیمه نهایی نیز تیم‌های پارس‌آنلاین و آسان پرداخت با غلبه بر فناوری1 و فناپ به فینال راه یافتند و دو تیم دیگر نیز در مسابقه رده‌بندی برای کسب مقام سوم با هم به رقابت پرداختند.


در مسابقه رده بندی نیز تیم فناوری1 با نتیجه 2 بر 1 توانست فناپ را شکست داده و مقام سوم را ازآن خود کند. تیم فناپ با نظر کمیته انضباطی مسابقات به عنوان تیم اخلاق انتخاب گردید.


 

در فینال نیز تیم پارس‌آنلاین توانست در یک بازی حساب شده، و در 2 ست پیاپی تیم آسان پرداخت را شکست داده و با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات دست یافته و تیم آسان پرداخت بر سکوی دوم ایستاد.


تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات همراه با مدال‌های قهرمانی، جوایز نقدی به ارزش بیش از یکصد و بیست و یک میلیون ریالی دریافت کردند.


شایان ذکر است، مسابقات والیبال پارک فناوری پردیس هرساله با حضو تیم‌های متشکل از محققان و کارکنان شرکت‌های مستقر در این پارک فناوری و به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برگزار می شود.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir