رویـدادهـا

عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد؛

پارک فناوری پردیس نمونه موفقی از پارک‌های فناورانه علمی در کشور است

پارک فناوری پردیس نمونه موفقی از پارک‌های فناورانه علمی در کشور است

با دیگران به اشتراک بگذارید

علی کریمی فیروزجائی، عضو هیات رئیسه مجلس با ذکر این موضوع که پارک فناوری پردیس نمونه موفقی از پارک‌های فناورانه علمی در کشور است، گفت: 510 رویداد کارآفرینی در این پارک عملیاتی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ علی کریمی فیروزجائی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پارک علم و فناوری پردیس، عنوان کرد: پارک علم و فناوری پردیس نمونه موفقی از پارک‌های فناورانه علمی در کشور است.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری تلاش‌های موفق اجرای طرح های توسعه ای از سال ۸۴ در پارک علم وفناوری پردیس، افزود: با حمایت مجلس شورای اسلامی طرح ناحیه نوآوری پردیس در  یک هزار هکتار از عرصه علم و فناوری اجرایی خواهد شد.
عضو هیات رئیسه مجلس یادآورشد: تاکنون با جذب بیش از ۴ هزار میلیارد تومان  سرمایه گذاری و نیز فروش  ۱۱هزار میلیارد تومانی محصولات و استحصال سالانه  27 میلیون یورو، اشتغال  ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در پارک علم و فناوری پردیس تحقق یافته است.
کریمی خاطر نشان کرد: بر اساس طرح توسعه پیش بینی شده  ۵۱۰ رویداد کار آفرینی، 12 فضای کار اشتراکی و 65 شتابدهنده نوآوری در پارک فناورانه پردیس عملیاتی خواهد شد.
عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر مراحل موفق اجرای  طرح های الگویی پارک علم و فناوری در کشور  افزود: از مجموع فعالیت‌های صورت گرفته در پارک‌های علم و فناوری کشور31 درصد به  صادرات و ۸۵ درصد مربوط به فروش محصولات تولیدی این پارک ها اختصاص دارد .

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir