رویـدادهـا

مدیرعامل شرکت لیمو هوشمند پردیس مطرح کرد:

پارک فناوری پردیس در تمام مراحل رشد و توسعه در کنار شرکت‌هاست

پارک فناوری پردیس در تمام مراحل رشد و توسعه در کنار شرکت‌هاست

با دیگران به اشتراک بگذارید

 

مدیرعامل شرکت لیمو هوشمند پردیس که در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک به عنوان یکی از شرکت‌های برترمعرفی شد، می گوید پارک فناوری پردیس از اولین روزهای آغاز کار ما که فقط یک ایده داشتیم تا امروز که با بیش از 10 شرکت خارجی همکاری داریم در کنار ما بود و از ما حمایت می کرد.


به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امسال و در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، طبق روال سال‌های گذشته در جشنواره برترین‌های پارک، شرکت‌های برتر عضو معرفی شدند. «شرکت لیمو هوشمند پردیس» که در حوزه پلتفرم حرفه‌ای فروش اینترنتی (طراحی فروشگاه اینترنتی) فعال است، موفق به کسب عنوان «واحد برتر مرکز رشد فناوری نخبگان» به دلیل افزایش سه و نیم برابری درآمد در یک سال و ایجاد درآمد صادراتی، شد.
به همین بهانه روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس با «فرهاد کاظمی پور» مدیرعامل این شرکت گفتگویی انجام داده است که در ادامه می‌خوانیم.
فرهاد کاظمی پور می‌گوید شرکت لیمو هوشمند پردیس فعالیت خود را از سال ۹۷ در قالب یک استارتاپ در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز کرد و از اوایل سال ۹۸ تاکنون به عنوان یک شرکت رسمی در حال فعالیت است. هدف ما از راه اندازی شرکت لیمو هوشمند پردیس راه اندازی یک سامانه پلتفرم متمرکز برای ایجاد پلتفرم‌های فروشگاهی بود.
او ادامه داد: وقتی ما فعالیت‌مان را آغاز کردیم شرکتی وجود نداشت که به صورت متمرکز در حوزه فروش اینترنتی تمرکز داشته باشد. یعنی پلتفرم فروشگاه اینترنتی وجود خارجی نداشت، هرچند که فعالیت شرکت‌های مختلف در قالب یک سایت فروشگاهی با نرخ و قالب ثابت فروش اجناس مختلف انجام می‌شد. اما وقتی ما کارمان را آغاز کردیم تمامی بیزینس مدل‌ها را برای انجام هرچه بهتر کار در نظر گرفتیم و برای آنها پلتفرم‌های خاصی را طراحی کردیم.
کاظمی پور افزود: نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی لیموبیت یک راه حل جامع برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی است. محصولات خود را به راحتی وارد سایت کنید، از ابزارهای بی‌نهایت قدرتمند برای فروش استفاده کنید و از مدیریت یک کسب و کار لذت ببرید.
او گفت: هدف ما پر کردن جای خالی یک مجموعه تخصصی و حرفه‌ای در حوزه طراحی و توسعه کسب و کارهای آنلاین با زیر ساخت‌های هوش تجاری است. بزرگترین هدف لیموبیت ارتقا سطح کیفی فروشگاه‌های آنلاین و خرده فروشی‌های آنلاین در ایران است.
با حمایت پارک و تلاش همکارانمان مراحل رشد را پشت سر گذاشتیم
مدیرعامل شرکت لیموهوشمند پردیس گفت: حضور ما در پارک فناوری پردیس به راهنمایی یکی از شرکت‌های عضو این پارک صورت گرفت. ما مطلع شدیم که در پارک فضایی برای استارتاپ‌های مختلف برای ایجاد کسب و کار وجود دارد و پارک برای رشد و توسعه استارتاپ‌ها خدمات مناسبی را به آنها ارائه می‌دهد.
کاظمی پور ادامه داد: ما با حضور در کو ورک مرکز رشد پارک فناوری پردیس فعالیت‌مان را در پارک آغاز کردیم و پس از گذراندن دوره‌های سه ماهه، شش ماهه و یکساله موفق شدیم، مراحل رشد مورد نظر پارک را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
پارک فناوری پردیس از گام های اول در کنار ما بود
کاظمی پور گفت: اصلی‌ترین مزیتی که پارک فناوری پردیس برای ما داشت، بستری بود که فارغ از محیط اطراف، در آن مشغول به کار شویم. همچنین قرار گرفتن در کنار شرکت ها و گروه های بزرگ که بسیار معتبر و معروف بودند باعث شد بسیاری از شرکت‌ها و مشتری‌ها راحت‌تر جذب کارمان شوند و به ما اعتماد کنند.
او ادامه داد: قرار گرفتن در پارک فناوری پردیس در اعتماد کردن دیگران به ما نیز موثر بود. وقتی پارک شرکت ما و فعالیت‌هایش را تایید کرد، دیگران نیز به ما بیشتر اعتماد کردند و این باعث رشد و توسعه فعالیت‌های‌مان شد.
حمایت‌های مختلف پارک عامل رشد استارتاپ‌های نوپاست
مدیرعامل شرکت لیموهوشمند پردیس گفت: خیلی از شرکت‌هایی که وارد پارک فناوری پردیس و به ویژه مرکز رشد می‌شوند، انتظار حمایت مالی دارند. اما نکته این‌جاست که خیلی وقت‌ها بسیاری از استارتاپ‌ها بیشتر از اینکه نیاز به حمایت‌های مالی داشته باشند، نیاز به جایی دارند که محلی برای رشد و توسعه‌شان باشد و در ابتدای کار به آن‌ها هویت ببخشد. یعنی در همان روزهای ابتدای کار، محلی برای شناخته شدن و کار کردن داشته باشند که جدا از منزل و خانواده باشد.
کاظمی پور ادامه داد: بسیاری از کسب و کارها و استارتاپ‌ها در شروع فعالیت‌شان، دفتر کاری با مبالغ بسیار بالا اجاره می‌کنند اما پارک فناوری پردیس به ما و بسیاری از استارتاپ‌های نظیر ما فضایی با مبلغ بسیار اندک ارائه داد. فضایی که تمام موارد مورد نیاز برای یک دفتر کاری را داشت و ما می‌دانستیم که در این محل باید کسب و کارمان را توسعه دهیم.
او افزود: با همین کمک پارک فناوری پردیس و با سرمایه ۳ میلیون تومانی، شرکت ما فعالیتش را آغاز کرد، اما حمایت‌های خوبی که از ما شد در نهایت منجر به موفقیت شرکتمان شد.
هر روز به دنبال رشد و توسعه هستیم
مدیرعامل شرکت لیموهوشمند پردیس گفت: از روز نخست که فعالیت‌مان را آغاز کردیم تا به امروز در حال توسعه هستیم. آپدیت جدید پلتفرم ما نیز در روزهای اخیر ارائه شده است که انجام آن حدود ۳ سال زمان برد. همچنین در زمینه صادرات هم فعالیت‌های خوبی داشته‌ایم و با بیش از ۱۰ شرکت خارجی در حال همکاری هستیم.
کاظمی پور ادامه داد: یکی از اهداف ما همکاری با ایرانیان مقیم خارج از کشور است، زیرا ما می‌توانیم با هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به رقبای خارجی برای هموطنانمان کارهای مشابه خوبی انجام دهیم.
هبستگی و کار تیمی عامل رشد و موفقیت لیمو هوشمند پردیس
مدیرعامل شرکت لیموهوشمند پردیس گفت: خوشبختانه در سال 99 موفق به کسب عنوان «واحد برتر مرکز رشد فناوری نخبگان» به دلیل افزایش سه و نیم برابری درآمد در یک سال و ایجاد درآمد صادراتی شدیم. عاملی که منجر به رسیدن به تمام موفقیت‌ها برای ما شد، حمایت همه جانبه مرکز رشد پارک فناوری پردیس و همبستگی و انسجام داخل شرکت بود.
کاظمی پور ادامه داد: وقتی یک تیم به صورت منظم و هدفمند در کنار هم کارها را پیش می‌برند، قطعاً به موفقیت خواهند رسید. زیرا هر کس وظیفه خود را در کار می‌داند و در انجام کارها به دیگران کمک می‌کند، همه این عوامل در نهایت مجموعه را با موفقیت همراه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir