رویـدادهـا

پارک فناوری پردیس، نمادی از پیشرفت فناوری در ایران

پارک فناوری پردیس، نمادی از پیشرفت فناوری در ایران

با دیگران به اشتراک بگذارید


مسئول بخش اقتصادی سفارت لبنان در بازدید گروهی از سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران از پارک فناوری پردیس گفت: این مجموعه نمادی از پیشرفت فناوری در ایران است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علی الهاشمی مسئول بخش اقتصادی سفارت لبنان در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: پیشرفت فناوری که در ایران شاهد آن هستیم، عنصری مجهول برای بسیاری از کشورها ازجمله لبنان بوده و تلاش ما در سفارت بر این است که نسبت به معرفی دستاوردهای ایران در حوزه‌ی فناوری به لبنان اقدامات لازم را انجام دهیم.

الهاشمی ضمن اشاره به راه‌یابی برخی محصولات این مجموعه به بازارهای لبنان افزود: افزایش سطح همکاری‌های بین دو کشور ازجمله اهدافی است که با معرفی محصولات و خدمات فناورانه و رقابتی، عملی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه‌ی لبنان در حوزه‌ی دارویی با چالش‌های بی‌شماری روبروست و ایران و محصولات تولیدی پارک فناوری پردیس توان ورود به بازارهای این کشور را باقیمت پایین‌تر و کیفیتی بالاتر از دیگر محصولات خارجی دارند.

بازدید سفرا و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران از پارک فناوری پردیس در تاریخ سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه جاری و به‌منظور آشنايي و گسترش تبادلات فناوری و روابط بين‌المللي کشور صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir