رویـدادهـا

توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس

پذیرفته‌شدگان نهایی باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی کشور معرفی شدند

پذیرفته‌شدگان نهایی باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی کشور معرفی شدند

با دیگران به اشتراک بگذارید

نتایج نخستین دوره فراخوان عضویت در باشگاه متخصصان نمونه برداری معدنی کشور اعلام شد. این باشگاه توسط شرکت دانش‌بنیان «کانساران بینالود» از اعضای پارک فناوری پردیس تاسیس شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «علی دلیر»،‌ عضو هیات موسس باشگاه متخصصان نمونه‌برداری معدنی کشور با اعلام این خبر، افزود: با توجه به لزوم ایجاد فرآیند انجام نمونه‌برداری استاندارد مواد معدنی و اهمیت آن در تمامی مراحل پروژه‌های معدنی، مجموعه دانش بنیان کانساران بینالود پس از قریب به یکسال مطالعه و نیازسنجی، نخستین باشگاه متخصصان نمونه‌برداری معدنی را با همکاری موسسه آموزشی- پژوهشی یونیدرو ، تاسیس کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال انتشار اولین فراخوان در تاریخ مهرماه 15 مهرماه 1399 براساس دستورالعمل عضویت منتشرشده در سامانه باشگاه، عضوگیری آغاز شد. در طول مدت یک ماهه ثبت نام، استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

دلیر در مورد فرآیند ارزیابی متقاضیان توضیح داد: از 15 آبان تا 20 آذر، پرونده‌های متقاضیان عضویت را بررسی کردیم. درمرحله نخست 150 نفر افراد واجد شرایط که پرونده آنها تکمیل بود، از طریق سامانه انتخاب شدند. پس از آن در مرحله دوم پایش،‌ از بین آنها،‌106پرونده جهت بررسی به کمیته مربوطه انتخاب شده و در ادامه بررسی پرونده‌ها، متقاضیان در سه سطح طبقه بندی شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله نهایی گزینش با توجه به سوابق کاری، رشته تحصیلی، میزان آشنایی با فرآیند نمونه‌برداری معدنی و تراکم جغرافیایی متقاضیان،‌ نهایتا 80 نفر به عنوان عضو باشگاه پذیرفته شدند.

دلیر در خصوص مجموعه اقدامات صورت گرفته در باشگاه اظهار داشت: به موازات فرآیند ثبت نام و بررسی پرونده‌ها، ‌دپارتمان آموزشی باشگاه با همکاری شرکت یونیدرو جلسات متعددی برگزار و با تعیین نقشه راه آموزشی،‌ نوع و نحوه خدمات اموزشی باشگاه را تدوین کرد.

وی افزود: براین اساس اولین دوره آموزشی در نیمه اول بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار می‌شود. محتوی دوره‌ها، سرفصل‌ها و مدرسان به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که فرآیند آموزش بر اساس مهارت‌پروری و متفاوت از آموزش‌های متداول ارائه شود.

لازم به ذکر است مراتب تایید و عضویت پذیرفته‌شدگان از طریق پیامک و ایمیل به تک تک افراد اطلاع‌رسانی شده است. همچنین کلیه خدمات باشگاه در این مرحله برای اعضای پذیرفته شده،‌ رایگان است و منتخبان موظفند برای تبدیل وضعیت خود به عضو دائم، این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir