رویـدادهـا

مسئول برگزاری پنجمین رویداد پردیس سامیت مطرح کرد؛

پردیس سامیت رویدادی برای هم‌افزایی نوآوران اکوسیستم استارتاپی

پردیس سامیت رویدادی برای هم‌افزایی نوآوران اکوسیستم استارتاپی

با دیگران به اشتراک بگذارید

مسئول برگزاری رویداد پردیس سامیت 2022 می گوید: پردیس سامیت با هدف ایجاد هم‌افزایی، انتقال تجربه و آموزش، با رویکردی نوآورانه بین فعالان اکوسیستم استارتاپی طراحی شده است. ما می خواهیم این رویداد به بزرگترین رویداد تخصصی فعالان اکوسیستم استارتاپی در کشور و منطقه تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، قرار است پایان هفته اول بهمن ماه 1400، پنجمین رویداد پردیس سامیت در پارک فناوری پردیس برگزار شود. رویدادی که با هدف آشنایی و هم‌افزایی اجزا و عناصر زیست‌بوم فناوری و نوآوری، توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس طراحی شده و برگزار خواهد شد.
سید منصور مطلق، مسئول برگزاری پردیس سامیت 2022 درباره جزئیات برگزاری این رویداد گفت: رویداد پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارت‌آپی برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: مدیران شتابدهنده‌‌های نوآوری، مدیران فضاهای کار اشتراکی یا همان Coworking space، مدیران صندوق‌های پژوهش و نوآوری، سرمایه گذاران خطرپذیر و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی در این دورهمی گرد هم می‌آیند و تجارب خود را به اشتراک گذاشته و از چالش‌ها و مشکلات فعلی فضای کارآفرینی و نوآوری کشور سخن می‌گویند.
به گفته مطلق ایجاد ارتباط و همکاری نزدیک بین این نهادهای مستقل و البته تاثیرگذار، به رشد اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری در کشورکمک می‌کند و در این راستا از سال ۱۳۹۷ رویداد پردیس سامیت توسط مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس طراحی و برگزار شده است. امسال هم پنجمین رویداد پردیس سامیت در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 بهمن ماه و انشاالله به شیوه‌ای جذاب و متفاوت از دروه‌های گذشته برگزار می‌شود.
مسئول برگزاری رویداد پردیس سامیت گفت: هدف ما در پنجمین دوره از برگزاری رویداد پردیس سامیت علاوه بر دورهمی این افراد و ارتباط گیری و شبکه سازی بین آنها، مطرح کردن موضوعاتی است که کمک به رفع مشکلات موجود در کسب و کار این افراد کرده و مسائل مرتبط با توسعه کسب و کار تیم های استارتاپی بوده که به رشد و توسعه بیشتر اکوسیستم نوآوری کشور کمک می‌کند.
پردیس سامیت رویدادی با 4 تجربه موفق و تاثیرگذار
مهندس مطلق ادامه داد: در سال های گذشته 4 تجربه موفق و تاثیرگذار را پست سر گذاشتیم و در پردیس سامیت 2022 هم صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران و تیم‌های استارت‌آپی مستقر در پارک فناوری پردیس به جمع مخاطبان پردیس سامیت افزوده خواهد شد.
مطلق توضیح داد: در سال گذشته چند رویداد زیرمجموعه پردیس سامیت برگزار شد. طی این رویدادها برای مدیران این شرکت‌ها، نقش‌هایی در نظر گرفته شده بود که تجربه بسیار خوبی برای آن‌ها رقم خورد؛ برخی از مدیران این شرکت‌ها نیز در پردیس سامیت ۲۰۲۱ حضور داشتند.
حضور متخصان و کارآفرینان برتر و ارائه جنس جدید ارائه دانش و محتوا
مسئول برگزاری پردیس سامیت 2022 گفت: از حلقه‌های گمشده در برگزاری رویدادهای اکوسیستم کارآفرینی ایران، نبود دانش جدید و محتوای متفاوت است. پردیس سامیت 2022 با برگزاری پنل‌های متفاوت و دعوت از متخصصین و اشخاص خارج از اکوسیستم، سعی در اضافه کردن جنس جدیدی از دانش و محتوا را به این رویداد دارد.
به گفته مطلق در این رویداد، افرادی که دارای تجربه و موفقیت هایی در حوزه‌های فعالیتشان هستند، دعوت شده و سخنرانی می کنند.
تغییر و پیشرفت ویژگی بارز پردیس سامیت در دورهای جدید
او توضیح داد: رویداد پردیس سامیت از آغاز کار خود تا امروز همیشه به حس خوب میهمانان و شرکت‌کنندگان خود اهمیت زیادی ‌داده است زیرا سرگرمی‌های و بازی های مشترک بین مخاطبان، باعث هم‌افزایی و شبکه سازی می‌شود. امسال هم به مانند سال‌های پیش، سرگرمی‌های ویژه‌ و مناسب فضای کمپ برای شرکت‌کنندگان پردیس سامیت ۲۰۲2 در نظر گرفته شده است.
مسئول برگزاری پنجمین رویداد پردیس سامیت گفت: پردیس سامیت، هر سال نسبت به سالهای گذشته نوآوری‌های خاص خود در برگزاری رویداد را داشته است. ما می خواهیم در هر دوره رویکرد جدیدی داشته باشیم و امسال نیز محتوا و تم جدیدی از پردیس سامیت خواهیم داشت که بر مبنای محتوای دیجیتال شکل گرفته است.
مطلق یکی از تغییر رویکردهای عمده امسال در برگزاری رویداد پردیس سامیت را حضور مدیران عامل صنایع بزرگ و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: این افراد تجربیات قابل توجهی در زمینه فعالیت در عرصه های مختلف تولیدی، صنعتی و علمی دارند که کمک به سزایی به مخاطبین ما می کند و به ارتباط بیشتر آن ها با صنایع منجر می شود.
دایره مخاطبان پردیس سامیت توسعه می یابد
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پارک فناوری پردیس محور اصلی اکوسیستم نوآوری کشور در ذیل معاونت فناوری و نوآوری ریاست جمهوری است هر ساله به دنبال کمک و تسهیل گری بیشتر برای این اکوسیستم بوده ایم.
مطلق تاکید کرد: ارتباط گیری با صنایع و توسعه بخش‌های مختلف پردیس سامیت برای سال های آینده، برنامه هایی است از هم اکنون به دنبال آن هستیم. تا در سالهای آینده به لحاظ زمانی و محتوایی تغییراتی داشته باشیم.
مسئول برگزاری رویداد پردیس سامیت 2022 گفت: ما با این تغییرات می‌توانیم هدف گذاری بهتری برای کمک به جامعه هدفمان داشته باشیم. وقتی بخش ها و ظرفیت های بیشتری در اختیار مان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir