رویـدادهـا

با هدف عرضه و تقاضای فناوری

پنجاه‌وششمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار می شود

پنجاه‌وششمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

پنجاه‌وششمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی ایران با هدف ارائه محصولات و دستاوردها و طرح نیازهای فناورانه برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، پنجاه‌وششمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی ایران به میزبانی شرکت راهکار تجارت پویا سورنا و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، کارگزاران فن‌بازار ملی ایران در استان یزد روز پنجشنبه مورخ 26 مرداد 1402 از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌شود.

در این نشست، شرکت راهکار تجارت پویا سورنا و مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در دو حوزه «عرضه فناوری و توسعه بازار» و «تقاضای فناوری» به ارائه محصولات و دستاوردها و همچنین طرح نیازهای فناورانه شرکت‌های تحت قرارداد خود می‌پردازند.

بر اساس این گزارش استارتاپ استودیو منهاج اولین استارتاپ استودیو دانش بنیان یزد که به صورت تخصصی در دو حوزه انقلاب صنعتی چهارم و بازارهای مالی نوظهور فعالیت دارد، به معرفی سامانه مانیتورینگ تولید و توقفات خطوط تولید با استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و سامانه دوزینگ وزنی مواد پلیمری به دیگر کارگزاران شبکه خواهد پرداخت

همچنین گروه تولیدی كامپوزيت شيمي سازه یزد ارائه‌دهنده خدمات مشاوره، طراحي و ساخت انواع مصنوعات كامپوزيتي با كاربردهاي خاص می‌باشد که در این نشست، سازه محصولات کامپوزیتی خود را به کارگزاران شبکه معرفی می‌کند.

شرکت دانش و فناوری پویای لوتوس صنعت فردا نیز که تولیدکننده نهاده‌های زیستی و محصولات کشاورزی است، با حضور در این نشست ضمن ارائه محصولات، آزمایشگاه بیوتکنولوژی لوتوس صنعت فردا را نیز معرفی می‌کند.

در ادامه نشست و پس از ارائه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های مذکور، کارگزاران شبکه به ارائه و طرح برخی از فناوری‌های مورد نیاز شرکت‌های استان یزد می‌پردازند. این نیازها عبارتند از: تولید اسید بوریک، بازکشت آب اسپری درایر کارخانجات کاشی، استفاده از حرارت اگزوزهای کوره و اسپری درایر جهت بازیابی انرژی، ساخت هد دستگاه چاپ دیجیتال صنعت کاشی و فراوری و حذف ناخالصی‌های نفلین سینیت.

علاقه‌مندان می‌توانند با تلفن 76250250-021 داخلی 2354 تماس گرفته و از شرایط حضور در این نشست مطلع شوند.

شبکه فن‌بازار ملی ایران بر اساس نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه توسعه بازار فناوری کشور را در قالب توسعه و ساماندهی فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری عهده‌دار است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir