رویـدادهـا

 خردادماه در پارک فناوری پردیس

پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار می‌شود

پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری در خردادماه سال جاری با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، انجمن سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران و دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری، با همکاری و حمایت پارک فناوری پردیس، پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری را برگزار مي‌کند.

پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری به مدت چهار روز در روزهای 2، 3، 9 و 10 خردادماه سال جاری در هتل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

گفتنی است، دو روز نخست این رویداد در محل صندوق توسعه فناوری نوین پارک فناوری پردیس و روزهای نهم و دهم خردادماه نیز در محل کافه سینرژی(شناسا) و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در پنجمین دوره آموزش حرفه‌ای مدیران صندوق‌های پژوهش و فناوری، مدیران عامل صندوق‌های پژوهش و فناوری سراسر کشور حضور خواهند داشت.

علاقه مندان می‌توانند، جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر  و همچنین دریافت کد تخفیف از طیق شماره 02188016507 با دبیرخانه این رویداد تماس گرفته و یا به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir