رویـدادهـا

با معرفی سه محصول فناور صنعت مالی؛

پنجمین رویداد نونمایی محصولات فناور پارک فناوری پردیس برگزار شد

پنجمین رویداد نونمایی محصولات فناور پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پنجمین رویداد نونمایی محصولات فناور پارک فناوری پردیس در 8 اسفند ماه 1400 برگزار شد که درآن سه محصول فناور و نوآور در صنعت مالی برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در ابتدای این رویداد رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس از حمایت‌های مالی پارک از قراردادهای این رویداد خبر داد.
میلاد صدرخانلو، با اشاره به قراردادهای در حال انعقاد و مذاکرات رویدادهای قبل افزود: ۵ قرارداد به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد تومان در حال انعقاد است و نتایج حاصل از رویداد با شیب مناسبی در حال رشد است و سلسله رویدادهای نونمایی در سال آینده ادامه خواهد داشت.
در ابتدای رویداد رضا بدیعی از مجموعه مانیار به عنوان اولین ارائه دهنده بر روی استیج حاضر شد و با طرح این سوال که چرا به همان راحتی که پیام ارسال می‌کنیم، نمی‌توانیم نقل و انتقال مالی انجام دهیم؟ گفت: انواع سرویس های پرداخت برای افراد و کسب و کارها و خدمات پرداخت اختصاصی سازی شده برای سازمان ها در حوزه پرداخت آنلاین است که مانیار طی سال های اخیر توانسته است به صنعت مالی ارائه دهد.
او افزود: یکی از جدیدترین محصولات مانیار اپلیکیشن سازمانی این شرکت برای سازمان‌ها در جهت پشتیبانی وجوه رفاهی سازمان جهت بهبود بهره وری، مدیریت اولویت ها، مدیریت ارتباطات و... است و این محصول تلاش می کند تا با ایجاد یک رابطه بین پرسنل یک سازمان علاوه بر ایجاد مزیت در توسعه روابط داخلی، به تبادلات مالی بین پرسنل و سازمان کمک نماید.
گفتنی است این شرکت توانسته است طی شش سال فعالیت مداوم، به سازمان ها و شرکت های معتبر حوزه مالی، ارائه خدمات نماید.
در ادامه حمیدرضا ترابیان از شرکت تجارت الکترونیک رایبد ایرانیان با معرفی محصول جدید خود گفت: این شرکت با ارائه دو محصول آبین و لامپ در این رویداد حاضر شده و محصول لامپ با هدف ارائه یک بسته کسب و کار یکپارچه آنلاین برای کمک دیجیتالیزه کردن کسب و کارها و همچنین توسعه کسب و کار آنها طراحی شده است.
او ادامه داد: در حقیقت این محصول تلاش می کند کلیه زیرساخت های دیجیتال را برای یک کسب و کار فراهم کرده و صاحب کسب و کار صرفاً با تمرکز بر روی توسعه فروش بتواند اثر بخشی بهتری داشته باشد. ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به پیج اینستاگرام، کاتالوگ دیجیتال، باشگاه مشتریان اختصاصی و... برخی از قابلیتهای محصول لامپ است.
ترابیان در ادامه محصول آبین را به عنوان محصول جدید شرکت معرفی کرد. این محصول تلاش می کند با ارائه خدمات در حوزه مدیریت خدمات میدانی(FSM) به عدم کارایی روش های سنتی، پاسخی پویا و به روز ارائه نماید. مخاطب این محصول، سازمان هایی می باشند که بواسطه کسب و کارشان، می بایست خدماتی رو بصورت حضوری و در محل مشتری ارائه کنند.
در انتها علیرضا زارعی از شرکت دیپس بر روی استیج حاضر شد و این مجموعه را به‌ عنوان یک راهکار جهت پرداخت تعاملی و هوشمند سازی پرداخت معرفی کرد که این محصول چهار خدمت اصلی فاکتور دیجیتال، پرداخت مرحله ای، پرداخت های کلان و گردش کار مکانیزه که هر کدام می‌تواند به صورت مجزا مورد استفاده قرار گیرد.
او ادامه داد: حذف صف در کسب و کارهای مرتبط با مشتری، میزبانی پرداخت کلیه کسب و کارهای حقیقی و حقوقی، تولید فاکتور دیجیتال تعاملی، و راهکارهای پرداخت برای مبالغ کلان تنها بخشی از خدماتی است که مجموعه دیپس ارائه می‌کند.
لازم به ذکر است این رویداد نونمایی نیز توسط مجموعه نوروبیز، کارگزار پارک فناوری پردیس و با همراهی نمایشگاه بین المللی اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، رسانه اکوموتیو و مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک (فابا) برگزار شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir