رویـدادهـا

متقاضیان تا 4 دی ماه برای ثبت درخواست خود مهلت دارند

چهاردهمین دوره پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

چهاردهمین دوره پذیرش عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

چهاردهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس آغاز شد. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تا 4 دی ماه برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نوآوران و نخبگان حوزه‌های فناوری می‌توانند در چهاردهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند. 

مرکز رشد فناوری نخبگان در این دوره، پذیرای گروه‌های فعال در حوزه‌های «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT»، «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «انرژی‌های تجدیدپذیر» و «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته» است.

علاقه‌مندان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری باید تا 4 دی ماه با مراجعه به آدرس http://epoll.tinet.ir/760950 فرم درخواست را تکمیل و ثبت کنند.

پس از بررسی درخواست‌های ارسالی، تیم‌هایی که مورد تایید اولیه قرار گرفتند، در فضای کاری اشتراکی مرکز رشد (کوآپ) مستقر شده و دوره آماده‌سازی خود را آغاز می‌کنند.

در طول این دوره که تیم‌ها باید خود را برای پذیرش نهایی در مرکز رشد مهیا کنند، از برنامه‌های متنوع و فشرده آموزشی بهره‌مند خواهند شد. پذیرفته‌شدگان در دوره آماده‌سازی «مهارت‌های اساسی مورد نیاز استارت‌آپ‌ها»، «عملیاتی کردن آن‌ها»، و «مواجهه با این موارد در میدان عمل» را آموزش می‌بینند.

طی مراحل مختلف دوره آماده‌سازی تیم‌های پذیرفته شده مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از طرح خود دفاع خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 76250162-021 تماس بگیرند. همچنین امکان مکاتبه با آدرس apply@techelite.ir برای کسب اطلاعات بیشتر مهیاست.

ارسال دیدگاه
تصویر پروفایل کاربر
نظر جعفری
8 دی 1399

اجرکم عندالله

پاسخ دادن
تصویر پروفایل کاربر
نظر باقرپور
8 دی 1399

عالی بود، سپاس

پاسخ دادن
تصویر پروفایل کاربر
نظر دهقان
8 دی 1399

سلام

پاسخ دادن

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir