رویـدادهـا

با حضور شرکت کنندگان در چهارمین دوره توانمندسازی صدف برگزار شد؛

کارگاه آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در پارک فناوری پردیس

کارگاه آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

کارگاه آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با حضور شرکت کنندگان در چهارمین دوره توانمندسازی صدف ویژه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، کارگاه آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور در قالب چهارمین دوره توانمندسازی صدف ویژه دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور 150 دانشجو در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
از اهداف این بازدید، آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری و بازیگران این زیست بوم از جمله پارک های فناوری، شتابدهنده و مراکز نوآوری و رشد و...، خدمات ارائه شده در زیست بوم برای کارآفرینان، فناوران و دانشجویان و پاسخ به دغدغه ها و سوالات شرکت کنندگان در چهارمین دوره توانمندسازی صدف بوده است.
بازدید از مجموعه کوآپ به عنوان نقطه شروع کارآفرینی در پارک فناوری پردیس و هم چنین نمایشگاه دائمی محصولات شرکت های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه های این کارگاه بود.
بازدید دانشجویان رشته های مدیریت، اقتصاد و حسابداری از صندوق توسعه نوین پارک فناوری پردیس، بازدید دانشجویان رشته های فنی مهندسی از یک کارگاه فنی مهندسی مستقر در پارک و بازدید دانشجویان علوم پزشکی از شرکت بایرپل فناور از شرکت های حوزه پزشکی پارک فناوری پردیس از بازدیدهای تخصصی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی شرکت کننده در چهارمین دوره توانمندسازی صدف از پارک فناوری پردیس بود.
بر اساس این گزارش، چهارمین دوره توانمندسازی صدف با همکاری پارک فناوری پردیس و دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در 4 مرحله اصلی خودشناسی، طراحی مسیر زندگی، توسعه مهارت های نرم و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می گردد.
هدف طرح توانمندسازی صدف، ایجاد توانایی در دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تسهیل ورود آنها به بازار كار (زیست بوم كسب و كار) و هدایت در مسیر شغلی و حرفه ای مناسب و متناسب با شخصیت، استعداد و توانمندی های هر فرد است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir