رویـدادهـا

توسط پارک فناوری پردیس و پخش همزمان در سامانه Inotex

کارگاه آموزشی «راه‌های انتقال تکنولوژی به چین در حوزه مهندسی پزشکی» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «راه‌های انتقال تکنولوژی به چین در حوزه مهندسی پزشکی» برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

سه شنبه 23 دی ماه کارگاه «راه‌های انتقال تکنولوژی به چین در حوزه مهدنسی پزشکی» در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این کارگاه، به صورت وبینار از سامانه Inotex نیز پخش خواهد شد.

به گزارش پارک فناوری پردیس، این مجموعه کارگاه آموزشی «راه‌های انتقال تکنولوژی به چین در حوزه مهندسی پزشکی» را ویژه شرکت‌های حوزه سلامت برگزار می‌کند. این کارگاه سه شنبه 23 دی ماه از ساعت 9:00 الی 12:00 در سالن اجتماعات مجتمع سراج پارک برگزار خواهد شد. این کارگاه به طور همزمان به صورت وبینار از سامانه Inotex نیز، برای بهره‌مندی علاقه‌مندان پخش خواهد شد.

«آشنایی با شرکت‌ها و محصولات اصلی تولیدی چین»، «حجم بازار چین و نحوه ورود به بازار چین» و «ساختار سازمان غذا و دارو چین» محورهای موضوعی این کارگاه هستند.

«سعید علی آبادی» که دارای مدرک دکتری مهندسی پزشکی از دانشگاه فودان شانگهای و محقق پست دکترا در آکادمی علوم چین است، تدریس این کارگاه را بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق آدرس http://www.eventbox.ir/technology-transfer-to-china اقدام کرده و از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند شوند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های 76250250 داخلی 2328 و 2308 امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir