رویـدادهـا

کارگاه آموزشی قوانین کار و تامین اجتماعی ویژه شرکتهای عضو

کارگاه آموزشی قوانین کار و تامین اجتماعی ویژه شرکتهای عضو

با دیگران به اشتراک بگذارید

بهمنظور کمک به شرکتهای عضو پارک فناوری پردیس برای آشنایی با آخرین تغییرات قوانین کار و تامین اجتماعی و قوانین جاری مرتبط، کارگاه آموزشی «قوانين کار و تامین اجتماعی-بررسی آخرین تغییرات» روز سه‌شنبه 31 مردادماه 96 در سالن اجتماعات مجتمع سراج برگزار میشود.

به‌گزارش روابط عمومی پارک، این رویداد آموزشی که برگزاری آن توسط مرکز توسعه کسب و کار فناوری پارک فناوری پردیس برنامه‌ریزی شده است، با حضور و ارائه محتوای آموزشی توسط جناب آقای کاشانچی مدیر کل اسبق امور فنی و بیمهشدگان و مدیرکل اسبق نام نویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی همراه خواهد بود.

همچنین در این کارگاه آموزشی پنل پرسش و پاسخ با حضور آقای اطهری رییس شعبه تامین اجتماعی رودهن، به عنوان شعبه مرتبط با شرکتهای عضو پارک پیشبینی شده است.

مهلت ثبتنام در این رویداد آموزشی که دومین برنامه آموزشی شرکتها در سال جاری محسوب میشود تا روز یکشنبه 29 مردادماه خواهد بود.

شرکت‌های عضو و مخاطبین با حضور در این رویداد آموزشی می‌توانند دغدغه‌ها و پرسش‌های خود را در فرآیند تکمیل لیستهای بیمه و قوانین کار مرتبط، طرح، و اطلاعات لازم را به‌منظور جلوگیری از ایجاد هزینه‌های تکلیفی و غیر تکلیفی ناشی از عدم دسترسی به اطلاعات و رویه‌های کار و تامین اجتماعی دریافت نمایند.

دریافت فایل اطلاعات کارگاه آموزشی

 

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir