رویـدادهـا

با هدف رونمایی در بیستمین اجلاس سالیانه؛

کمیته ارزیابی اولیه محصولات برتر فناورانه پارک برگزار شد

کمیته ارزیابی اولیه محصولات برتر فناورانه پارک برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

کمیته ارزیابی اولیه محصولات برتر فناورانه پارک فناوری پردیس، با هدف انتخاب محصولات شرکت‌های عضو که قرار است مهرماه امسال در بیستمین اجلاس سالیانه رونمایی شود، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، کمیته ارزیابی اولیه از محصولات برتر فناورانه پارک، با حضور سید علی هزاوه معاون امور فناوری، احمد عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری، محمدحسین عسکری مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور و محسن علی‌اکبریان مدیر نظارت و ارزیابی واحدهای فناور در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
قرار است، پس از بررسی فنی محصولات و تشکیل کمیته ارزیابی ثانویه، نتیجه نهایی تا نيمه شهریورماه مشخص شده و از محصولات برتر در بیستمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترين‌های پارک كه در مهرماه برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.
گفتنی است پس از اعلام فراخوان ارزیابی و رونمایی محصولات برتر فناورانه، ۴۹ طرح از طرف ۳۶ شرکت پارک به دبیرخانه ارسال شد. طرح‌های ارسالی بر اساس شاخص‌های «عدم معرفی محصول و يا نوع ارتقاء يافته آن در دوره‌های قبلي رونماييِ اجلاس خانواده پارک و يا در جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلي و خارجی كشور»، «كامل بودن فرايند تجاری‌سازیِ طي شده و وجود سابقه فروش حداكثر 2 سال متناسب با ظرفيت بازار محصول» و «دارا بودن مجوز و تأييديه فنی از مراجع ذی‌صلاح» مورد بررسی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است محصولات منتخب مرحله اول، در مرحله دوم ارزیابی، ضمن بررسی سطح فناوری محصولات در شاخص هایی از جمله«تأثيرگذاری بر رفع نيازهاي حياتي و راهبردي كشور و كاهش يا قطع وابستگي به كشورهای خارجي»، «انجام فرايندهای لازم به‌منظور اخذ مالكيت‌های معنوی لازم مرتبط با محصول»، «وجود محصول در فهرست كالاها و خدمات دانش‌بنيان و يا دارا بودن ظرفيت حضور در اين فهرست» نیز بررسی می‌شود. این مرحله از ارزیابی همراه با بازدید کارشناسان فنی خبره پارک فناوری پردیس از محصولات انجام می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir