رویـدادهـا

پیشکسوتان فناوری پارک فناوری از تجربیات خود می‌گویند

کوشش و امید، توصیه فناوران پیشکسوت پارک فناوری پردیس برای رشد کشور

کوشش و امید، توصیه فناوران پیشکسوت پارک فناوری پردیس برای رشد کشور

با دیگران به اشتراک بگذارید

در دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از سه پیشکسوت برتر پارک تقدیر شد. کوشش و امید، دو کلید واژه‌ای بود که فناوران پیشکسوت به شاغلان در پارک فناوری پردیس توصیه کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در دوازدهمین آیین تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، از علیرضا انصاری، جواد همتی و سید امید رعنایی سیادت به عنوان پیشکسوتان برگزیده پارک فناوری پردیس تقدیر شد.
علیرضا انصاری مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت ‫پَرگاسیران با اشاره به حضور متخصصان این شرکت در پارک فناوری پردیس گفت: پارک فناوری پردیس یک محیط بانشاط و فعال در عرصه فناوری است که متخصصان آن تواسنته اند گام های موثری برای رشد کشور بردارند.‬
انصاری کوشش و تلاش را مهمترین مولفه برای فناوران برشمرد و افزود: نترسیدن از مشکلات می تواند به فناوران این کمک را داشته باشد که در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.
جواد همتی بنيانگذار و موسس شركت دانش‌بنيان كانساران بينالود نیز گفت: شرکت کانساران بینالود در زمینه آنالیز مواد معدنی و غیر معدنی از 16 سال قبل در پارک فناوری پردیس فعالیت خود را آغاز کرده است و در زمینه تحقیقات و آنالیز مواد به استان های مختلف کشور خدمات ارائه می کند.
وی افزود: پارک فناوری پردیس به عنوان یک مرکز فناورانه توانسته است معرفی بهتر و موثرتری از شرکت‌های عضو و دستاوردهای آنان داشته باشد که به رشد و توسعه شرکت‌ها کمک شایانی کرده است.
همتی گفت: هم افزایی و حضور متخصصان مختلف در پارک یکی از ویژگی های مثبت و قابل توجه پارک فناوری پردیس است.
وی تلاش و امید را دو توصیه مهم به فناوران جوان برشمرد و افزود: با تلاش و امید می‌توان برای رشد و ارتقای ایران گام برداشت.
سید امید رعنایی سیادت رئیس هیات مدیره شرکت پروتئین نوترکیب سبحان نیز با اشاره به فعالیت های این شرکت در حوزه تولید واکسن گفت: پس از همکاری موثر در تولید واکسن کرونا، واکسن های خوراکی اطفال نیز در این شرکت تولید شده است و در آینده در سبد واکسیناسیون کشور قرار می گیرد.
رعنایی گفت: مشکلات برای شرکت های دارویی خصوصاً در اخذ مجوزها در همه کشورها وجود دارد و برای رفع این مشکلات باید تلاش مضاعف داشته باشیم و از آنها نهراسیم.
بر اساس این گزارش، مراسم تجلیل از پیشکسوتان فناوری پارک فناوری پردیس هر ساله در این پارک برگزار و از فعالان پیشکسوت فناوری تقدیر می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir