رویـدادهـا

خرید لوازم مورد نیاز محل کار و منزل در فروشگاه رفاه پارک فناوری پردیس

گشتی در فروشگاه رفاه پارک فناوری پردیس

گشتی در فروشگاه رفاه پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

با گشتی در فروشگاه رفاه پارک فناوری پردیس می توان مایحتاج مورد نیاز محل کار و خانه را پیدا کرد. فروشگاهی برای رفع نیازهای محیط کار و منزل در قلب پارک فناوری پردیس.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، براییک دورهمی دوستانه در پارک فناوری پردیس، نیاز به اقلام پذیرایی داشتم. تابلوی فروشگاه رفاه را قبلاً در مجتمع خدمات رفاهی پارک دیده بودم و به همان نشانی سراغ این فروشگاه رفتم. فروشگاهی بزرگ که اغلب نیازهای اداری و خانوادگی را برطرف می‌کرد.

قفسه‌های مختلف فروشگاه، اقلام متفاوتی را در خود جای داده بود، از مواد شوینده و بهداشتی تا انواع خوراکی‌ها. یخچال‌ها هم از انواع لبنیات و نوشیدنی‌ها را پر شده بود. حتی برخی لوازم مورد نیاز افراد هم به قفسه‌ها اضافه شده است، مثل لیوان و بشقاب و... .

فروشگاه شنبه تا پنج شنبه از 8 تا 20 باز است و هر کسی می تواند خریدهای روزانه اش را برای محل کار و منزل تهیه کند.

روزهای ابتدایی ماه است و برخی از آقایان لیست خرید خانه را در دست دارند، البته لیست ارسالی خانم ها از منزل، آن هم از طریق پیام رسان ها. یکی از افراد حاضر در رفاه گفت که معمولاً خریدهای خانه را از همین فروشگاه انجام می دهد. هم تنوع و کیفیت خوبی دارد و هم برخی از قیمت‌ها تخفیف می خورد و به نفع جیب خریداران است.

خانمی هم با کودکش برای خرید آمده اند. از بچه‌های مهدکودک پارک است. خوراکی‌های مختلفی می خرند و برای خوردن آنها راهی مهد کودک می شوند.

آذر 98 بود که تفاهم‌نامه ایجاد فروشگاه رفاه در پارک فناوری پردیس منعقد شد و دی ماه 98 این فروشگاه افتتاح شد. حالا این فروشگاه علاوه بر تأمین نیازهای اولیه کارکنان و فناوران پارک، تلاش کرده تا با گسترش خدمات خود، مایحتاج خانوار را هم تأمین کند.

در این بین مشغول صحبت با مدیر فروشگاه شدم. او از سختی‌های تأمین کالاهای ضروری برایم گفت و گفت که با هماهنگی شرکت اصلی، تلاش دارد که اقلام فروشگاه همیشه در وضعیت مطلوبی باشد.

او گفت در این مدتی که در این فروشگاه به عنوان مدیر حضور دارد، علاوه بر ایجاد تنوع در برندهای مختلف غذایی، بهداشتی و مایحتاج عمومی خانواده‌ها، برخی محصولات جدید هم به فروشگاه اضافه شده تا سبد خرید کامل شود.

در این میان چند نفری خریدهای خودشان را از فروشگاه انجام دادند و رفتند. رفت و آمد در فروشگاه رفاه پارک بالاست. مدیر فروشگاه می گفت روزانه به طور میانگین بالای 170 فاکتور در فروشگاه صادر می شود که آمار بالایی است.

خریدهایم را انجام می دهم و بعد از پرداخت صورتحساب، از فروشگاه خارج می شوم تا به دورهمی دوستانه ام برسم.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir